امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۶:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دعوت تاجگردون از هم استانی های مقیم تهران جهت همکاری +فرم

نماینده مردم گچساران و باشت در ایده ای جدید از شاغلین در تهران دعوت به همکاری کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در ایده ای جدید از شاغلین در تهران دعوت به همکاری کرد.

راه ملت: غلامرضا تاجگردون با انتشار یک فرم از شاغلین در وزارتخانه­ ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی و خصوصی در تهران خواست تا جهت رفع مشکلات مردمی که به پایتخت مراجعه می کنند با دفتر وی همکاری نمایند.

داوطلبین به همکاری می توانند فرم مربوطه را از لینک زیر دانلود و پس از تکمیل، آن را به شماره فاکس و یا ایمیل مربوطه در فرم ارسال نمایند.

دانلود فرم

تاجگردون در این دعوت نامه خود آورده است:

هم استانی ارجمند ساکن تهران

با سلام و احترام؛

کهگیلویه و بویراحمد سرزمین مردمان نجیب، شریف و بزرگی است که امروز به مشکلات بی‌شماری مواجه است، همگرایی و وحدت مابین اقشار این استان می‌تواند منجر به برون‌رفت از وضعیت فعلی گردد.

هم استانی‌هایمان به دلیل انجام برخی امور جاری و مشکلات به تهران سفرکرده و بعضاً به دفاتر نمایندگان مردم در مجلس مراجعه می‌نمایند. نمایندگان مردم نیز تمام تلاش خود را در برای توسعه استان و رسیدگی به امور مردمی انجام می‌دهند، ولی با توجه به سیستم متمرکز نظام اداری و تمرکز امور در پایتخت، همگرایی و تعامل نیروهای انسانی کهگیلویه و بویراحمدی شاغل در وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در تهران می‌تواند نقش بی‌بدیل در ارتباط مؤثرتر و تسهیل امور خرد و کلان هم استانی‌هایمان داشته باشد.

اگرچه ضرورت دارد نیروهای ارزشمند هم استانی در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها رشد و ارتقا یابند که قطعاً در این زمینه اهتمام لازم صورت خواهد گرفت ولی وجود یک بانک اطلاعاتی کامل، همراه باانگیزه و نحوه همکاری شما با مراجعین و هم استانی‌ها می‌تواند در این کار خیر ما را بیشتر یاری داده و کمک شایانی به حل مشکلات هم استانی شما کند.

اغلب مشکلات هم استانی‌ها که به تهران سفر می‌کنند در فرم ذیل آمده و درصورتی‌که تمایل به همکاری با نمایندگان مردم و همچنین هم استانی‌های عزیز می‌توانید فرم ذیل را تکمیل و عودت فرمایید./ک

منتشر شده در :2016/04/22 - 01:04|شناسه خبر: 26383 839 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه