امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۴:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج عنوان کرد:

برای توسعه یاسوج همدلی و دوری از نگاه های قومی و سیاسی لازم است

محمد علی جاوید بعدازظهر چهارشنبه در آیین روز یاسوج افزود: برای توسعه شهر یاسوج باید همه همدل باشیم و با گرایش هاس سیاسی و قومی این شهر پیشرفت نخواهد کرد

راه ملت: محمد علی جاوید بعدازظهر چهارشنبه در آیین روز یاسوج افزود: برای توسعه شهر یاسوج باید همه همدل باشیم و با گرایش هاس سیاسی و قومی این شهر پیشرفت نخواهد کرد.

وی بیان کرد: برخی نگاهها به این مجموعه خیلی سنگین است و تا وقتی این نگاهها برداشته نشود نمی تواند توسعه را رقم زد.

 جاوید اظهار داشت: اگر می خواهیم توسعه یابیم باید تحولهای عظیم در حوزه شهری داشته باشیم و باید همدل بوده و به قولهایی که به مردم می دهیم پایبند باشیم.

شهردار یاسوج به تبیین سند جدید این نهاد در سند پنج ساله مرکز استان اشاره کرد و گفت: با مشورت مشاوران خبره کشور سندی طراحی کردیم که بر اساس این سند برنامه‌ راهبردی شهرداری یاسوج را در مدت پنج‌ سال به اجرا خواهیم گذاشت.

وی از در دست اقدام بودن ۱۱۰پروژه عمرانی از سوی شهرداری یاسوج خبرداد و افزود:در کارگروههای معین شده این نهاد ۱۱۰ پروژه در دست اقدام است که تا سال ۹۶ بیشتر این پروژه ها به اتمام می رسند.

جاوید به برگزاری اولین همایش خیرین شهرساز در مرکز استان اشاره کرد و گفت: از خیرین دعوت می کنیم تا در راستای توسعه زیرساختهای شهری به شهرداری کمک کنند.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در راستای توسعه شهر یاسوج تصریح کرد: نباید امروز بودجه ۲۵میلیاردی شهرداری یاسوج را با بودجه بیش از ۳هزار میلیاردی شهر شیراز که شهری کهن و تاریخی است مقایسه کنیم.

جاوید همچنین بیان کرد: هزینه یک شهر از مخارج عوارض تأمین می شود اما برخی از ادارت استان نمی خواهند این گونه عوارضات را پرداخت کنند که نگاه مطلوبی نیست./مهر

منتشر شده در :2016/05/04 - 09:05|شناسه خبر: 26821 943 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه