امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۰:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طی دوهفته آینده

نخستین مرکز ICU سوختی استان در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افتتاح می شود

بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در حال حاضر با ۲۲۱ تخت با ۲۱ بخش کلینیکی و پاراکلینیکی با ۴۰ متخصص جراحی، ۶ فوق تخصص و ۶۰۰ پرسنل خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از راه‌اندازی نخستین مرکز ICU سوختی استان در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این مرکز تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و طی دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

راه ملت: سید ذاکر سعیدی‌نژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک اعیاد و مناسبت‌ها رسانه‌ها را به عنوان بازوان توانمند مدیران عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است که دغدغه بیمار تنها درد بیماری باشد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی در سال ۵۲ کلنگ‌زنی شد و در سال ۵۵ با ۲۵ تخت افتتاح شد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه، رشد جمعیت، گسترش و توسعه بیمارستان در سال‌های متمادی در دستور کار مسؤولان قرار گرفت و هم اکنون به عنوان بزرگترین مرکز ترومای و مرکز کریدور شمال به جنوب محسوب می‌شود.

سعیدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در حال حاضر با ۲۲۱ تخت با ۲۱ بخش کلینیکی و پاراکلینیکی با ۴۰ متخصص جراحی، ۶ فوق تخصص و ۶۰۰ پرسنل خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسؤول به اجرای طرح تحول سلامت در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تحول سلامت انقلاب بزرگی در حوزه سلامت به وجود آمد که هدف اصلی این طرح مرتفع کردن مشکلات بیماران و کاهش هزینه‌ از جیب بیماران است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداختی از جیب مردم از ۳۰ درصد به ۳ تا ۶ درصد رسید که با اجرای این طرح در بیمارستان شهید بهشتی ۱۱ میلیارد تومان به منظور کاهش فرانشیز بخشی را بیمه‌ها و بخشی را وزارت بهداشت نیز پرداخت کرد.

سعیدی‌نژاد با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی با اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج صورت گرفت، گفت: احداث اقامتگاه همراه بیمار، تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی و…را انجام دادیم که به نسبت رضایت‌بخش بوده و بخش‌هایی زیادی در دست اجرا هستند.

وی در پایان سخنان خود به راه‌اندازی اولین مرکز ICU سوختی کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این مرکز تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که با تجهیز کامل این مرکز قریب به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز سوختگی ICU نداشت و میزان سوختگی در استان بیش از میانگین کشوری است لذا راه‌اندازی این مرکز ض۱روری بود که احداث و راه‌اندازی آن را در دستور کار قرار دادیم و طی دو هفته آینده نیز افتتاح می‌شود.

 

منتشر شده در :2016/05/10 - 05:05|شناسه خبر: 27014 508 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه