امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۷:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ادعای عضو شورای شهر گچساران

ایاز اکبری: مردم از من و مرتضوی حمایت کرده اند

ایاز اکبری: مردم از من و مرتضوی حمایت کرده اند

اکثریت مردم گچساران و باوی از بنده و دکتر مرتضوی اعلام حمایت کرده و در آینده نه چندان دور به صورت علنی مواضع کاملا مشخص خواهد شد.

راه ملت:

فانوس زاگرسakbari
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سراسر کشور همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم در خرداد ۱۳۹۶ برگزار می گردد.
این دور از انتخابات شورای اسلامی در شهر دوگنبدان برخلاف دوره قبلی که تعداد ۹ نفر تشکیل دهنده اعضای آن بودند به هفت نفر کاهش یافته که این خود باعث رقابتی تر شدن انتخابات خواهد شد.
ایاز اکبری عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان در گفت‌وگویی در مورد اینکه آینده انتخابات شورا شهر را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت :این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبلی تغییر کرده، و فضای رقابتی سنگین و نفس گیری خواهد بود.
وی افزود در دوره جدید تعداد اعضا به ۷نفر کاهش یافته است و  به همین منظور رقابت ها سخت تر و نزدیک میشود.
اکبری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار فانوس زاگرس که شرایط  حمایت از خود را برای انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی  چگونه ارزیابی می کنید بیان داشت: اکثریت مردم گچساران و باوی از گزینه بنده و دکتر مرتضوی اعلام حمایت کرده اند که ان شاءالله در آینده نه چندان دور به صورت علنی مواضع کاملا مشخص خواهد شد.

منتشر شده در :2016/06/23 - 04:06|شناسه خبر: 28270 1044 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه