امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۴:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طی حکمی /

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب یاسوج منصوب شد

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب یاسوج منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نگین‌تاجی رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب مرکز استان شد.

راه ملت:

entsabطی حکمی از سوی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نگین‌تاجی رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب مرکز استان شد.
امروز و با حضور رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، معاون استاندار و برخی از کارکنان دستگاه قضا مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین از خدمات فرهاد زارعی رئیس سابق دادگاه‌های عمومی انقلاب مرکز استان تقدیر و حسن نگین‌تاجی به عنوان رئیس‌کل جدید دادگاه‌های عمومی انقلاب مرکز استان انتخاب شد.

مشکل خلاء مدیریت در دستگاه قضایی کهگیلویه وبویراحمد برطرف می‌شود
در این مراسم غلام‌رضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت‌های و شاخص‌های قضایی استان اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته در بسیاری از شاخص‌های قضایی در کشور مقام‌های شایسته‌ای را کسب کرد.

وی از همکاران قضایی خود در استان خواست که کهگیلویه و بویراحمد را در سال آینده به رتبه‌های اول و تا سوم در کسب شاخص‌های کشوری برسانند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به دنبال مدیرپروری در بخش قضاوت هستیم تا استان در آینده با مشکل خلاء مدیریت در حوزه قضایی رو به رو نشود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی  با بیان اینکه رئیس جدید از نیروهای بومی است، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دادگستری استان ارتقای نیروهای بومی و شایسته است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما به دنبال مدیرپروری در بخش  قضاوت هستیم تا استان در آینده با مشکل خلاء مدیریت در حوزه قضایی رو به رو نشود.

مزارعی بیان کرد: انتظار می‌رود نیروهای بومی گام‌های بلند و اساسی بردارند و استان باید حرکت رو به جلو داشته باشد.

وی با بیان اینکه دادگستری استان در ۶ ماهه نخست سال باید در تمامی زمینه‌ها و شاخص‌ها رتبه نخست کشور را کسب کند، عنوان کرد: دسترسی به این امر با تلاش جهادی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه قضات باید کرامت انسانی را حفظ کنند، ابراز کرد: حتی نباید کرامت انسانی افراد متهم مخدوش شود و برخورد قضات با قاطعیت و جدیت همراه است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه‌های قضایی از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند و مشکلات ارباب رجوع بدون فوت وقت برطرف شود.

وی با بیان اینکه تعارفی با اشخاص حقیقی و حقوقی نداریم، عنوان کرد: احیای عدالت و انسانیت از رسالت‌های قضات است.

۱_DSC_0116

*عملکرد دستگاه قضایی در کهگیلویه وبویراحمد رضایت‌بخش است‌

به گزارش کبنا، ‌فرهاد زارعی ‌اظهار داشت: دیدگاه ما باید نسبت به جایگاه و پست یک دیدگاه گذرا باشد تا از این طریق سبب خیر و خدمت به مردم را فراهم کنیم.

رئیس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: سال گذشته بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های مسن در این شهرستان مختومه شد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از پرونده‌های ورودی بانک‌ها کاسته شد، عنوان کرد: ابلاغ‌های قضایی را مکانیزه کردیم و هزینه‌های پستی نیز حذف شدند.
معاون امور توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: عملکرد دستگاه قضایی در استان  مطلوب است و کارکنان و قضات این مجموعه گام‌هایپ ارزشمندی در خدمت به مردم برداشته‌اند.

مجید محنایی نیز در این آیین اظهار داشت: انتظار می‌رود لفظ مرکز شهرستان‌ها مثل یاسوج، دهدشت و دوگنبدان در عنوان حوزه هایی قضایی حذف و این حوزه‌ها را به نام خود شهرستان‌ها به مردم معرفی کنید.

محنایی بیان کرد: نشان دادن اقتدار در شغل قضاوت ضمن احترام به کرامت انسانی لازم است و این عمل تنها در رعایت چارچوب قوانین امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه قضا در استان سال گذشته مطلوب بوده است، ابراز کرد: می‌طلبد مسئولان دستگاه قضا در استان بیش از پیش برای ارتقا حوزه قضایی این استان  تلاش کنند.

رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: سه اولویت مهم کاری مسئولان دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان شامل توجه به کیفیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی و اتقان آرا، کاهش اطاله دادرسی و سهم عدالت در تفسیر قانون است.
حسن نگین تاجی بدون اشاره به آمار، افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کاهش پرونده‌های قدیمی و حقوقی به ترتیب رتبه ششم و دوم کشور را دارد.
وی بیان کرد: وضعیت کیفیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است و باید با برنامه ریزی اصولی متولیان امر به حد مطلوبتری برسد.
نگین تاجی اظهار کرد: صدور رای متقن و محکم از سوی قضات به طوری که امکان هیچگونه اعتراض طرفین دعوا در آن وجود نداشته باشد موجب افزایش هر چه بیشتر اعتماد مردم به دستگاه قضایی و کاهش اطاله دادرسی می‌شود و به همین دلیل نیز دارای اهمیت خاصی است.

< id="ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent3_bodytext" class="BodyText">

به گزارش کبنا، در این آیین حسن نگین تاجی به عنوان رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات پنج ساله فرهاد زارعی رئیس کل پیشین دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

حسن نگین تاجی اهل کهگیلویه و بویراحمد بوده و دارای سوابق کاری شامل معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز این استان و معاون قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان است.

منتشر شده در :2016/07/10 - 06:07|شناسه خبر: 28695 598 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه