امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار جدی دادستان مرکز استان و مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، به داروخانه ها و تجهیزات پزشکی

طی بازدید مشترک دادستان مرکز استان ، مدیرکل تعزیرات حکومتی ،معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی در سطح شهر یاسوج بازدید میدانی به عمل آمد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از  روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد؛ ملک حسینی دادستان مرکز استان افزود: دادستانی و دستگاه قضایی ،تعزیرات حکومتی ، در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و یا سود جویانه در شرایط کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیندازد بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد کرد.

صالحی مدیرکل تعزیرات بابیان اینکه؛ در صورت مشاهده تخلف احتکار ، گرانفروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده و دستکش به طور جدی برخورد میشود، به دلیل نیاز مبرم شهروندان به اقلامی از قبیل ماسک ، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، در داروخانه ها و اهمیت نحوه توزیع و عرضه این قلم کالاها به دلیل ویروس کرونا در مراکز بهداشتی، گشت مشترک ایجاد شد و بر این بخش نظارت می کند.

قائدی معاونت غذا و دارو گفت: بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت و با توجه به شرایط موجود ماسک و دستکش، و مواد ضدعفونی کننده از طریق مراکز دولتی توزیع می شود.

 

منتشر شده در :2020/03/02 - 09:03|شناسه خبر: 46507 651 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه