به گزارش راه ملت، علیرضا دولت آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: همزمان با دهه امامت و ولایت از جدیدترین و متفاوت‌ترین اثر هنری گروه منتخب کشوری بچه‌های بهشت با نام آیه غدیر رونمایی شد.

وی ابراز داشت: این اثر در مدح و منقبت امام علی (ع) و در راستای عید غدیر خم با همکاری و حمایت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهیه و تولید شده است.

دولت آبادی با بیان اینکه این اثر تولیدی به شکل نماهنگ تصویری و با رعایت موازین هنری اسلامی تهیه و تولید گردیده است، خاطرنشان کرد: در قالب این نماهنگ تلاش شد به نوعی عشق و علاقه و محبت دوستداران امامت و ولایت به تصویر کشیده شود.

مدیر کانون‌های مساجد استان با تاکید بر اینکه در تولید این اثر از ظرفیت و پتانسیل نیروهای فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استفاده شده است، گفت: نماهنگ آیه غدیر در دهه امامت و ولایت از سیمای ملی، شبکه استانی و فضای مجازی پخش خواهید گردید.

دولت آبادی با اشاره به گسترش ظرفیت‌ها و تولیدات بر بستر مجازی، اظهار کرد: وقتی ارزش‌های معنوی اسلامی در جامعه شیعی تعمیق پیدا کند و بیش از پیش تثبیت شود، آثار گران بهای آن در ابعاد مختلف خصوصاً هنر کاملاً مشهود می‌شود.