امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۱:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۹۵ میلیارد ریال برای توسعه عمران روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده با هدف عمران شهری و روستایی این استان توزیع شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، محمد علی غفاری،ظهار داشت: در ۴ ماهه نخست امسال ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و مناطق عشایری استان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده ۷۸۵ میلیارد ریال برای عمران شهری و روستایی تخصیص یافت عنوان کرد: بخش عمده مالیات مصوب استان از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تامین می‌شود و مالیات وصولی این بخش کمک خوبی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های محسوب می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای حمایت از شهرداری‌ها و روستاها و همچنین کمک به توسعه و آبادانی منطقه از محل اعتبارات مالیات برارزش افزوده به حمایت ویژه شرکت بهره برداری نفت و گاز نیاز است.
غفاری با اشاره به سوءاستفاده برخی از شیادان در فضای مجازی ادامه داد: فعالان اقتصادی مواظب سوءاستفاده برخی افراد شیاد که سعی دارند از طریق درج آگهی‌های غیرمعتبر در فضای مجازی و برخی سایت‌ها با عنوان مالیات از مردم اخاذی کنند باشند.
وی بیان کرد: افرادی با درج یگ آگهی خلاف واقع در سایت دیوار و ارسال پیامک به تلفن همراه افراد درخواست پرداخت مبلغی تحت عنوان مالیات کرده‌اند که این امر می‌طلبد مودیان مالیاتی تنها به برای انجام امور مالیاتی خود به درگاه www/tax.gov.ir سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند.
غفاری خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۲۶اداره کل امور مالیاتی آماده پاسخگویی به فعالان اقتصادی در برخورد با هر گونه آگهی مشکوک با موضوع مالیات و اخاذی با عنوان مالیات است.
وی فعالان اقتصادی را به ثبت ابلاغ اوراق مالیاتی فراخواند و تصریح کرد: این امر تسهیل امور مودیان، کاهش اتلاف وقت و هزینه‌های رفت و آمد را به دنبال دارد.

منتشر شده در :2020/08/12 - 12:08|شناسه خبر: 52759 363 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه