امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۷:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توزیع نذری بین نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

بیش از ۳۵۰۰ پرس غذای گرم و ۹۴ بسته گوشت نذری در روز عاشورای امسال با همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، با بیان اینکه اجرای طرح های اطعام و احسان حسینی از عید غدیر خم در این اداره شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با نام اطعام حسینی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده که هدف اصلی علاوه بر ترویج فرهنگ خیر، احسان و مواسات، جمع آوری و توزیع غذای گرم و سبد کالاهای اساسی به مددجویان و نیازمندان است.

وی تصریح کرد: در دهه اول محرم امسال با مشارکت خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری، بیش از ۳۵۰۰ پرس هزار پرس غذای گرم و ۳۰ سبد غذایی تهیه و به مددجویان توزیع شد.
حیدری همچنین از ذبح هشت گوسفند به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط یکی از خیران نیکوکار خبر داد و افزود: گوشت نذری این گوسفندان بین ۹۴ خانواده یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج در روز عاشورای حسینی توزیع شد.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در برنامه‌های این نهاد برای کمک و یاری نیازمندان گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷  به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در طرح اطعام حسینی شرکت کنند.

منتشر شده در :2020/08/31 - 04:08|شناسه خبر: 53652 350 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه