امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۲:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در حاشیه افتتاحیه جاده چرام به دهدشت مطرح شد:

حجت الاسلام موحد؛ وضعیت راه های حوزه انتخابیه مناسب نیست/اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه دهدشت_پاتاوه/تشکر از هاشمی پور و بزرگواری (+ تصاویر)

وی با انتقاد از برخی بی مهری ها گفت؛ ۱۲ سال نماینده کهگیلویه نیستم اما نماینده های قبل در حد بضاعت خود تلاش کردند که از پیگیری های نماینده های قبل تشکر می کنم.

به گزارش راه ملت؛ حجت الاسلام سید محمد موحد اظهارداشت؛ یکی از مطالبات چند ساله مردم چرام و کهگیلویه این جاده بود که روزانه باعث بروز تصادفات زیادی میشد و امروز بخشی اعظمی از مشکل این جاده مرتفع شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با انتقاد از روند نامناسب راه های چهار شهرستان گفت؛ شرایط حوزه راه در شهرستان های چهارگانه قابل قبول نیست خصوصا ورودی های ۴ شهرستان حوزه انتخابیه که وضعیت نامناسبی دارند ونیاز به توجه ویژه دارند.

حجت الاسلام موحد ابراز کرد؛ زیر ساخت های جاده دهدشت به سوق اصلا مناسب نیست بطوریکه شاهد حوادث رانندگی در این محور هستیم که نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی عنوان کرد؛ از روزی که مسولیت نمایندگی را پذیرفتم کمتر وزارت خانه ای بود که مظلومیت مردم را فریاد نزنم وهمیشه دنبال حق و حقوق مردم بودم و هستم.

موحد از پیگیری های جدی خود برای پروژه دهدشت پاتاوه خبرداد وافزود؛ باپیگیری هایی که داشتم ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از اعتباراتی که دفتر مقام معظم رهبری در نظر گرفته بود جهت پروژه دهدشت_پاتاوه اختصاص  داده شد که ۳۰ میلیارد آن به حساب اداره کل راه وشهرسازی واریز شد و ۴۰ میلیارد دیگر طی روز های آینده واریز خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی بی مهری ها گفت؛ ۱۲ سال نماینده کهگیلویه نیستم اما نماینده های قبل در حد بضاعت خود تلاش کردند که از پیگیری های نماینده های قبل تشکر می کنم.

حجت الاسلام موحد تصریح کرد؛ انتظار داریم همه کمک کنند تا با همدلی هم گرایی مشکلات حوزه انتخابیه را بدور از حاشیه حل کنیم.

منتشر شده در :2020/10/11 - 07:10|شناسه خبر: 55948 517 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه