امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۰:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی استان: دلیل تعطیلی ۸ جایگاه سی ان جی در استان نداشتن استاندارد های لازم است

سرپرست شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم استانداردسازی جایگاه های سوخت علت قطعی گاز در آن ایستگاه ها است، گفت: زمان دقیق برای حل مشکل مشخص نیست.

به گزارش راه ملت؛ تعدادی از شهروندان یاسوجی از تعطیلی ۸  جایگاه  سوخت CNG مطالبی را بیان کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این رابطه عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگاران، گفت: جایگاه های CNG به علت اینکه استاندارد سازی را در دستور کار خود قرار نداده بودند،  اداره استاندارد با مکاتبه ای با شرکت گاز دستور قطع این ایستگاه هارا صادر کرد.

سرپرست شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: اداره استاندارد بازرسی های دوره ای و  روتین را از ایستگاه ها گاز داشته و کسانی که استاندارد سازی را در دستور کار قرار ندادند طبق اختیارات خود دستور قطع را از طریق شرکت گاز صادر می کند.

وی با بیان اینکه پیگیری ها از طریق اداره استاندار و سایر مسئولان جهت راه اندازی مجدد صورت می گیرد، گفت: زمان دقیق برای راه اندازی ایستگاه های CNG مشخص نیست و در حال پیگیری ها از مسئولان ذی ربط برای حل مشکل استاندارسازی هستیم.

منبع: صبح زاگرس

منتشر شده در :2020/12/08 - 08:12|شناسه خبر: 59005 280 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه