امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۳:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل گمرک استان خبر داد: تشکیل ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا در گمرک/ رشد ۱۰۲ درصدی ارزش دلاری صادرات استان

مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۱۰۲ درصدی ارزش دلاری صادرات استان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ بهنام احمدی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ۲۶ ژانویه، روز جهانی گمرک و همچنین فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: گمرک جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با تلاش شبانه‌روزی نیروی انسانی توانستند خود در حفظ و حراست از مرزهای اقتصادی کشور خدمات قابل توجهی را به مردم و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و واردات با به کارگیری فناوری فناوری‌های نوین در محیطی دانش بنیان و با اجرای طرح ها و برنامه های متکی بر روش های الکترونیکی و هوشمند ارائه کرده است.
وی همچنین ضمن ارائه آمار صادرات کالا از طریق گمرک یاسوج تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال ۹۹ تعداد ۶۶ فقره اظهارنامه صادراتی با وزن یک هزار و ۱۹۹ تن کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، اسانس، کفش، پوشاک، اسپری خوشبو کننده و… به مقصد کشورهای آلمان، سوئیس، عراق، افغانستان، فرانسه، ارمنستان، و… صادر شده.
مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:
که ارزش این محصولات دو میلیون و ۸۲ هزار دلار می باشد که به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۱۰۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.
احمدی بیان کرد: همچنین در ۱۰ ماهه نخست امسال ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا در گمرک استان مطابق ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل و مراحل و تشریفات قانونی آن به پایان رسید.

منتشر شده در :2021/01/26 - 09:01|شناسه خبر: 60708 275 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه