امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۷:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان از کارخانه دوغ آبعلی یاسوج/افتتاح خط دوغ شیشه‌ای آبعلی

همزمان با افتتاح خط دوغ شیشه ای آبعلی شرکت بهنوش ایران واحد یاسوج، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه بازدید کرد.

به گزارش راه ملت: همزمان با افتتاح خط دوغ شیشه ای آبعلی شرکت بهنوش ایران واحد یاسوج، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه بازدید کرد.

سید سعید هاشمی مدیریت این کارخانه تولیدی با ذکر اینکه این کارخانه در اسفندماه سال ۹۹ بعد از چند ماه تعمیرات اساسی کار خود را آغاز کرد گفت: خط دوغ شیشه ای از سال گذشته به عنوان یکی از پروژه های مهم و اساسی شرکت کار خود را آغاز کرده که در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ همزمان با شعار سال، به صورت رسمی وارد عرصه ی تولید گردید.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان طی بازدیدی که از کارخانه داشته اذعان داشت: دوغ آبعلی به خاطر گازدار بودن آن و طعم کم نظیر خود، به عنوان یکی از پر طرفدارترین محصولات بازار به شمار می رود.

وی افزود: محصولات لبنی از حساسیت بالایی برخوردار هستند که به همین خاطر نیازمند رعایت موارد بهداشتی و کیفی با توجه به استانداردهای بین المللی می باشند.

دکتر حسینپور ضمن ابراز خرسندی از فعالیت روزانه ی این واحد تولیدی ابراز کرد: چون کارخانجات نیازمند مواد اولیه همچون بطری، درب بطری، شیر و … هستند قصد داریم شرایطی را ایجاد کنیم که بتوانیم به جای تهیه ی این مواد از دیگر استانها، ظرفیت های خالی استان را ایجاد کنیم تا کارخانجات فعالی مثل شرکت بهنوش ایران بتوانند در حمل و نقل و هزینه های آن، صرفه جویی نمایند و در کنار آن اشتغال زایی در استان رونق بیشتری پیدا کند.

مدیریت واحد تولیدی بهنوش واحد یاسوج به منظور توسعه ی کارخانه و افزایش ظرفیت و تولید و اشتغال زایی و همچنین رفع موانع تولید درخواست ارائه ی تسهیلات با بهره ی کم را از مدیر کل صنعت، معدن و تجارت داشت که ایشان در پاسخ گفت: این مسیر برای شما هموار است و ضمن گرفتن مجوز توسعه، این تسهیلات را برای شرکت شما پرداخت خواهیم کرد.

هاشمی گفت: یکی از موانع تولید برای کارخانجاتی همچون بهنوش، روندهای بروکراسی و اداری طویل و بلندی است که گاها به همین علت، مسائلی همچون توسعه، امنیت و … به مشکل بر میخورد و این انتظار می رود حدأقل برای کارخانجات فعال، این روندها تسهیل گرانه باشد.

منتشر شده در :2021/04/27 - 01:04|شناسه خبر: 64535 350 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه