امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۷:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روشنفکر: آزادگان سرافراز، نمادهای واقعی وطن‌پرستی هستند

مهدی روشنفکر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

در پیام «مهدی روشنفکر» آمده است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

“تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَ رَسُولِهِ وَ تُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ”

به خدا و رسولش ایمان بیاورید و با اموال و جان‌هایتان در راه خدا جهاد کنید، این براى شما (از هر چیز) بهتر است اگر بدانید.

(سوره مبارکه صف، آیه شریفه ۱۱)

۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان، فرا رسیده است، بازگشتی که صبر، استقامت، پایمردی و ایمان را به معنای واقعی کلمه به جهانیان نشان می‌داد، سروقامتان آزاده که با وجود سختی‌ها و شکنجه‌های فراوانِ کوردلانِ بعثی، از آرمان خود در دفاع از وطن اسلامی دست برنداشتند و حقیقتاً، نمادهای واقعی وطن پرستی هستند.

بدون شک اقتدار امروزی نظام جمهوری اسلامی مدیون از خودگذشتگی و رشادت آزادگان و ایثارگران عزیز است و بخاطر نمایش ایثار و از خودگذشتی دیروزی آنان است که امروز دشمن جرأت کوچک‌ترین دست درازی به خاک میهن عزیزمان را ندارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و مبارک، این روز عزیز و سعید را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز و سرو قامتانِ صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال آرزوی سرافرازی و توفیق این عزیزان را مسالت می‌نمایم.

مهدی روشنفکر

نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی

منتشر شده در :2021/08/18 - 06:08|شناسه خبر: 67838 237 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه