امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۹:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛ رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان/ ۱۲۳ برنامه به مناسبت روز جهانی مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود/ برگزاری یادواره ۳۴ شهدای روحانی در گچساران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۲۳ برنامه سازمانی و خودجوش مردمی به مناسبت روز جهانی مقاومت در استان خبر داد و گفت:  ۲۳ برنامه فرهنگی ویژه نیز توسط اداره کل حفظ آثار استان از طریق ادارات شهرستانی در مناطق گرمسیری اجرا خواهد شد.

به گزارش راه ملت، سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند در نشست خبری با موضوع روز جهانی مقاومت با خبرنگاران، گفت: به مناسب دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت برنامه های متنوعی بصورت سازمانی و خودجوش مردمی در نقاط مختلف استان اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای هر چه مطلوب تر این برنامه ها ستادهای درون دستگاهی و شهرستانی و شورایی شکل گرفته است، افزود: ۲۸ برنامه نیز توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان پیش بینی شده که تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در منطقه لوداب از جمله آنهاست.
سرهنگ آسمند با بیان اینکه پیکر مطهر یکی از این شهدا در یاسوج می ماند ابراز داشت: پیکر یکی از شهدا نیز به گچساران و باشت منتقل می شود تا در برنامه هایی که به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی تدارک دیده شده مورد استقبال قرار گیرد.
وی گفت: ۲۳ برنامه فرهنگی ویژه نیز توسط اداره کل حفظ آثار استان از طریق ادارات شهرستانی در مناطق گرمسیری اجرا خواهد شد.
وی ابرار داشت: تولید آثار فرهنگی و هنری از جمله موشن گرافیک، عکس نوشت ، پوستر و دیگر تولیدات دفاع مقدس و همچنین فضاسازی محیطی از دیگر برنامه های این ایام است .
آسمند افزود: برگزاری نشست تخصصی با اصحاب رسانه، اجرای طرح سلاله ها با کمک شهرداری در مدارس،جشنواره فیلم کوتاه رسام، اجرای نمایش ویر در بهمئی و گچساران،  رونمانی از ۱۲ عنوان کتاب دفاع مقدس با عناوین شعر ،کودک، نمایشنامه،خاطره گویی نیز به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز مقاومت در استان  انجام می شود.
این مسئول راه اندازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس مجازی،برگزاری کارگاه تاریخ شفاهی، اختتامیه مرحله استانی جایزه ادبی یوسف ، رونمایی از ترجمه موشن گرافی شهید سلیمانی و سردار شهید ستار اورنگو باطنش آنها در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در استان اجرا می شوند‌.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه در حوزه بانوان نیز در فضای مجازی برنامه هایی اجرا می شود،گفت:تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم ،برگزاری یادواره ۳۴ شهدای روحانی در گچساران با حضور سخنرانان و مداحی کشوری نیز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مراسم از ۴ عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
سرهنگ آسمند ابراز داشت: مدافعین حرم  پیش از خطبه های نماز جمعه در استان به خاطره گویی می پردازند.

منتشر شده در :2021/12/29 - 02:12|شناسه خبر: 70547 236 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه