امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۳:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در سومین روز از گرامیداشت هفته مقام معلم؛ حضور معاون و کارکنان سواد آموزی آموزش و پرورش در گلزار شهدای یاسوج/ ادای احترام به مزار مقام معاون فقید سواد آموزی آموزش و پرورش استان

در سومین روز از گرامیداشت هفته مقام معلم معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این اداره در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج و مزار معاون فقید این اداره حضور یافتند.

به گزارش راه ملت؛ در سومین روز از گرامیداشت هفته مقام معلم معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این اداره در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج و مزار معاون فقید این اداره حضور یافتند.

آقای حمزه باقری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرحوم سید حمدالله خواهش نیک گفت:فقدان این فرهنگی فرهیخته و خبرنگار چیره دست بیش از پیش در آسمان علم و دانش و گیتی تعلیم و تربیت استان احساس می شود.
وی با تبیین برخی خدمات ارزنده معاون فقید و پیشین نهضت سوادآموزی این اداره در نقاط مختلف استان افزود:غم از دست دادن این عزیز از دست رفته آنچنان برای جامعه فرهنگی سنگین و ناباورانه است که با وجود گذشت چندین ماه از کوچ نابهنگام این اسوه اخلاق،تواضع و مردم داری اما هنوز هیچ کسی این ضایعه دردناک را باور نمی کند.
وی با بیان اینکه مرحوم خواهش نیک سطح توقع و انتظارات فرهنگیان و مردم استان را در امر خدمت رسانی در حوزه نهضت سوادآموزی بالا برده است افزود:تلاش می شود نقشه راه و رسالت سنگین و خطیری که این استاد گرانقدر برای رشد و اعتلای سوادآموزی ترسیم کرده است با همان قوت و حدت ادامه یابد.

منتشر شده در :2022/05/04 - 09:05|شناسه خبر: 73464 263 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه