امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۱:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هیئت رئیسه جدید مجمع خیرین مدرسه ساز مشخص شد

حسینی مدیرکل نوسازی مدارس گفت: به همت خیرین ارجمند از مجموع ۱۲۵ پروژه ی در دست اجراء ۸۵ پروژه را خیرین بزرگوار تعهد کرده اند و همینجا قول می دهیم به پاس احترام این عزیزان از تمام فرصت ها برای اتمام پروژه ها استفاده کنیم.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه هیئت امناء مجمع خیرین مدرسه ساز استان با حضور خیرین ارجمند مدرسه ساز، دکتر تقی پور معاون برنامه ریزی وتوسعه مشارکتها ،کمایی مقدم، دکتر غلامرضا تاجگردون، کاظم قلم چی، مهندس گوهرگانی، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش پرورش  ، رستخیز معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان و دیگر خیرین ارجمند مدرسه ساز  تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه مهندس کیانی رئیس سابق مجمع خیرین مدرسه ساز به ارائه گزارش دو ساله مجمع پرداخت و اعلام کرد به دلیل گرفتاری و ایجاد فرصت برای تلاش دیگرخیرین ارجمند از حضورتان مرخص می شوم.

عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور خیرین ارجمند، گفت: متولیان نوسازی مدارس بارها در جلسات و همایش های بزرگ خیرین مدرسه ساز، اعلام کرده اند که بیش از نیمی از فضاهای آموزشی سراسر کشور با همت و تلاش خیرین گرانقدر در حال احداث است.

حسینی مدیرکل نوسازی مدارس گفت: به همت خیرین ارجمند از مجموع ۱۲۵ پروژه ی در دست اجراء ۸۵ پروژه را خیرین بزرگوار تعهد کرده اند و همینجا قول می دهیم به پاس احترام این عزیزان از تمام فرصت ها برای اتمام پروژه ها  استفاده کنیم.

در پایان با اعلام کاندیداتوری جمعی از فعالان عرصه مدرسه سازی وبا رای گیری بین اعضا محترم،آقایان حاج محمد نبی گوهرگانی به عنوان رئیس،  ریحان ناجی مقدم بعنوان نائب رئیس و منصور بینایی به عنوان خزانه دار به مدت دو سال به عنوان هیئت رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان انتخاب شدند و از زحمات دو ساله آقای مهندس جبار کیانی رئیس سابق مجمع و مهندس سهراب بنام مدیر عامل مجمع قدردانی نمودند.

منتشر شده در :2022/06/12 - 10:06|شناسه خبر: 75474 423 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه