امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شرکت نمایشگاه‌ها برای رفع گرانی به کمک مردم بشتابد/انتقاد از وضعیت بازار یاسوج و بی‌ثباتی قیمت‌ها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بازار یاسوج و بی‌ثباتی قیمت‌ها در بازار انتقاد کرد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فلسفه نمایشگاه این است تا فشار قیمت کاذب کالاها از روی مردم برداشته شود اظهار کرد: همکاری کنید تا نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف استان برگزار شود و مردم بتوانند به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند باید کارهای ابتکاری انجام دهید تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با بیان اینکه نباید سرنوشت شرکت نمایشگاه ها مثل سرنوشت بازار میدان میوه شود افزود: همه باید با یکدیگر همکاری کرده و چنین فضاهایی را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم آماده کنید.

وی با بیان اینکه بازاریان مومن در کنار مردم بوده و در نهضت و پیروزی نظام نیز بازار نقش موثری داشته است گفت: بازاریان با انصاف تاکنون کم نداشته‌ایم بازاریانی که به فکر رفع مشکل مسلمانان بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در بازار شهر یاسوج همکاری آنچنانی با میدان میوه و تره بار نمی شود چرا باید همه مراکز استانها در کشور میدان میوه داشته باشند و اینجا در کار میدان میوه کارشکنی شود چرا نباید کاری کنیم که جنس و کالا ارزان به دست مردم برسد.

وی در ادامه با انتقاد شدید از وضعیت بازار یاسوج افزود: همین کارشکنی ها موجب می شود تا اجناس و کالاها از این مغازه تا آن مغازه با همدیگر تفاوت فاحش داشته باشند در حالی که می توان قیمت‌ها را کاهش داد.

در ادامه سیروس باقری مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط کرونا موجب شد تا نمایشگاه ها در استان کمتر برگزار شود افزود: تا قبل از کرونا ۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر اشتغال زایی غیر مستقیم داشتیم این تعداد خارج از اشتغال زایی از رهگذر هتل ها، تاکسی ها، حمل و نقل و سایر موارد بود.

وی با بیان اینکه گذشتگان نیز زحمات خوبی برای نمایشگاه های استان کشیدند گفت: ما نیز آمده ایم تا کاری ماندگار انجام دهیم وقتی وظیفه‌ای محول می‌شود باید تلاش کنیم و ابتکار به خرج دهیم و با نوآوری برگزاری نمایشگاه ها در استان را ارتقا دهیم.

باقری در ادامه با بیان اینکه هزینه های زیادی در سایت نمایشگاهی در جاده شیراز انجام شده ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده و چندین و چند هکتار نیز برای سایت نمایشگاه اختصاص داده شده گفت: اما متاسفانه مشکل این است که سند آن به نام شرکت نمایشگاههای استان زده نشده و باید فکری به حال این موضوع شود در حالی که زیرساخت‌ها، سوله، محوطه سازی و فنس کشی و برق آن همه توسط استان انجام شده و هزار و ۹۰۰ متر مربع تنها سوله در آن ایجاد شده است.

باقری از نماینده ولی‌فقیه و سایر مسئولان استانی برای رفع مشکلات شرکت نمایشگاه‌های استان درخواست کمک کرد و گفت: با همه توان و ظرفیت نمایشگاه‌های استان را متحول خواهیم کرد.

منتشر شده در :2022/06/24 - 01:06|شناسه خبر: 76361 185 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه