امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۹:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتقاد مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساعت حرکت اتوبوس‌های «یاسوج_ تهران»

مدیر کل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساعت حرکت اتوبوس‌های «یاسوج به تهران» انتقاد کرد.

به گزارش راه ملت از یاسوج؛ عیسی شهامت دروز سه‌شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راههای استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ساعت حرکت اتوبوس های یاسوج به سمت تهران انتقاد کرد و گفت: چرا باید این ساعت به گونه‌ای باشد که مردم استان ما ساعت ۴ صبح در تهران در سرما سرگردان باشند؟ در حالی که ساعت حرکت اتوبوس‌ها هم از یاسوج مصادف با پیک تصادفات است.

وی افزود: چرا چند شرکت مسافربری باید برای مردم تصمیم گرفته و تنها راحتی خود را در نظر بگیرند. باید تدبیری اندیشیده شود که مردم استان و مسافرانی که قصد سفر با اتوبوس به تهران دارند، شام خود را میل کنند و بعد به سمت تهران حرکت کنند نه اینکه بدموقع حرکت کنند و بد موقع هم به ترمینال جنوب تهران برسند که معلوم نیست نمازخانه این ترمینال باز باشد یا نه.

مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نصب نکردن جدا کننده یا نیوجرسی در جاده های چهارخطه استان به خصوص جاده هایی که به تازگی به بهره برداری رسیده اند انتقاد و خاطرنشان کرد: این جاده ها به دلیل نصب نشدن نیوجرسی کشته های زیادی تاکنون گرفته اند.

شهامت ضمن انتقاد شدید از وضعیت برگزاری چنین جلساتی تصریح کرد: چرا ما باید به جای اتخاذ تصمیم های بزرگ در چنین کمیسیون هایی تنها به دنبال نصب نیوجرسی و یا روشنایی در تونل‌ها باشیم در برگزاری جلسات رتبه اول و دوم کشور را داشته ایم اما در آمار تصادفات رتبه های اول کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی خطاب به مدیران حاضر در کمیسیون ایمنی راه‌ها ادامه داد: منتظر ننشینید تا تصادفی رخ دهد آنگاه به رفع مشکل بروید بلکه باید خودتان از هم اکنون به سراغ این نقاط رفته و از تصادفات بیشتر پیشگیری کنید.

مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی عامل تصادفات خودروهای شوتی است چرا برخورد نمی شود، گفت: بر موضوعات فرعی تمرکز شده است که تاثیر چندانی بر موضوعات اصلی و ایمنی راههای استان ندارد.

ه گزارش ایسنا، شهامت تاکید کرد: هم اکنون در محورهای یاسوج و بابامیدان و یاسوج به اصفهان که چهار خطه شده اند با مشکل جدی مواجه شدیم که باید تدابیری اندیشیده شود تا قبل از بهره برداری رسمی این مشکلات در محور پاتاوه به دهدشت مشکل زا نشوند.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/07/19 - 04:07|شناسه خبر: 77300 188 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه