امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۱:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد؛ ‌ ۱۰۰ میلیارد ریال توافق‌نامه برای ساخت مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت خیرین منعقد شد/ ثبت‌نام ۴ هزار دانش‌آموز استان به عنوان بورسیه قلم‌چی/ ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برای توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی در کهگیلویه و بویراحمد/ محرومیت دانش‌آموزان استان از امکانات آموزشی

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از خرداد ماه سال جاری تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال توافق‌نامه برای ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیرین منعقد شد.

به گزارش راه ملت، سید ریحان ناجی‌مقدم در نشست با خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: موفق شدیم تعداد ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد را فراتر از سطح تعیین شده به عنوان بورسیه قلم‌چی ثبت کنیم.

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۵۰ دانش آموز در استان بدون در نظر گرفتن طایفه.گری انتخاب شده‌اند و زیر نظر مشاوران برتر کشور خدمات می‌گیرند.

وی، تصریح کرد: ساخت مدرسه در استان توسط خیران هنوز به صورت مطلوب فرهنگ‌سازی نشده و با وجود مفاخر علمی بسیار در استان، فضا و نگاه‌ها بیشتر به سمت سیاست بوده تا پیشرفت آموزش باشد.

ناجی‌مقدم، بیان کرد: نیاز است در زمینه فرهنگ‌سازی در امر مدرسه‌سازی و معرفی شخصیت‌های علمی استان همچون دکتر ملک‌حسینی، فرناز حسن‌زاده، دکتر سید عبدالهادی دانشی و مفاخر علمی دیگر رسانه‌ها مطلب انتشار دهند.

وی، تاکید کرد: از خرداد ماه امسال تاکنون میزان ۱۰ میلیارد تومان توافق‌نامه برای ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیرین منعقد شده است.

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌شود و می‌طلبد رسانه‌ها در این جهت آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی مناسبی برای ساخت مدرسه متناسب با نیازمندی‌های فضاهای آموزشی برای استان را ترویج دهند.

ناجی‌مقدم، بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز بومی و غیربومی تاکنون بیش از هزار کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد ساخته‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار راه ملت مبنی بر تعداد اعضاء مجمع استان و بومی و غیربومی بودن این افراد، عنوان کرد: اعضاء هیئت مدیره ۷ نفر به عنوان عضو اصلی هستند و ۲ نفر به عنوان عضو حقوقی هستند که از این تعداد ۵ نفر از فرزندان استان بوده که ساکن تهران هستند.

ناجی‌مقدم، نیک اقبال را به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان معرفی کرد و گفت: دفتر مستقل داریم که توسط یکی از خیرین دو سال است که در اختیار ما قرار دارد و مردم برای ارتباط با می‌توانند هم به این مرکز مراجعه کرده یا به اداره کل نوسازی مراجعه کنند.

منتشر شده در :2022/08/10 - 09:08|شناسه خبر: 78077 200 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه