امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۹:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد: بانوان خبرنگار مطالبه‌گر مشکلات جامعه زنان استان از مسئولان باشند/بانک اطلاعاتی زنان خبره کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل بانک اطلاعاتی زنان نخبه و خبره استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ عاطفه سادات مدبر‌نژاد در جمع خبرنگاران از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای تشکیل بانک اطلاعاتی زنان خبره استان خبر داد و گفت: فرم طرح شناسایی زنان خبره استان نیز طراحی شده است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مشاوران بانوان در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های ۹‌گانه استان این فرم‌ها را متناسب با هر نهاد تکمیل و ارسال می‌کنند.

وی هدف از تشکیل این بانک را استفاده مطلوب از بانوان توانمند استان در توسعه کهگیلویه و بویراحمد و ارتقای جایگاه زنان عنوان کرد.

مدبر‌نژاد با تاکید بر اینکه با برنامه در این جایگاه حاضر شدم،بیان کرد: تلاشم بر این است که در راه رضای خداوند و مردم گامی برداشته شود.

مدبرنژاد همچنین به اجرای برنامه‌هایی با محوریت زنان نیازمند در راستای توانمندسازی آنان اشاره و تصریح کرد: هدف ما این است که دستگاه‌های اجرایی را پای کار بیاوریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، عنوان کرد: ضرورت مطالعه مستمر برای خبرنگاران برکسی پوشیده نیست که در این راستا بانوان خبرنگار می‌توانند درخواست مکتوب خود را جهت برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت به دفتر امور بانوان ارائه دهند و در حد توان پیگیر خواهم بود.

مدبر نژاد همچنین خواستار ارائه یک طرح از سوی بانوان خبرنگار استان با محتوای مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات در این خصوص به صورت مکتوب شد.

سرپرست امور بانوان استانداری، ابراز کرد: در صورت توان تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران زن استان برگزار می‌شود.

وی یک درخواست از بانوان خبرنگار هم داشت مبنی بر اینکه همصدا با اموربانوان مطالبه گر مشکلات جامعه زنان استان از مسئولان مربوطه باشند تا هم خدمتی به زنان باشد و مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

منتشر شده در :2022/08/14 - 06:08|شناسه خبر: 78265 232 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه