امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۷:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته دولت انجام شد: کلنگ‌زنی ۸ پروژه ارتباطی به ارزش ۴۸۰ میلیاردریال در شهرستان باشت / بهره برداری از شبکه زیرساختی فیبر نوری باشت به چرام

به مناسبت هفته دولت، ۸ پروژه ارتباطی در شهرستان باشت به ارزش ۴۸۰ میلیارد از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کلنگ زنی شد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در آیین کلنگ زنی این پروژه ها گفت: تلاش می کنیم با اجرای این پروژه ها تا پایان سال بخش زیادی از مشکلات ارتباطی این شهرستان مرتفع شوند.
سید محمود رامنش افزود: این پروژه ها در سه بخش توسعه سایت های ارتباطی موجود، احداث سایت های جدید، و توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی(فیبر نوری) اجرا خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها، مردم شریف روستاهای حاج قلندر، چاه تلخاب علیا،دمیه، شاه زینعلی، بهره عنا، برمامیان و روستاهای همجوار به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
رادمنش همچنین از اتصال روستای ماهورباشت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبرداد و افزود: اجرای شبکه زیرساختی فیبر نوری چم بلبل به گوهرگان از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات نیز در این برنامه قرار دارد.

وی در پایان از افتتاح و بهره برداری از شبکه زیرساختی فیبر نوری باشت به چرام خبر داد و افزود: تمام سایت های این مسیر به این شبکه زیرساختی متصل شده اند.

منبع: عصر کهگیلویه

منتشر شده در :2022/08/29 - 09:08|شناسه خبر: 79163 159 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه