امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۵:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۲ بهمن

سردار “کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم بصیر، ولایت‌مدار و شجاع استان تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ سردار “کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم بصیر، ولایت‌مدار و شجاع استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که فرهنگ استعمار و استکبار بر تمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگو گرفتن از مبارزه و ایستادگی پیامبر اسلام (ص) در پیروزی و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیای آلوده به ظلم و ستم و استیلای استعمار امپریالیستی بر جهان، انقلاب اسلامی ایران را رهبری نمود و سرانجام پس از سال ها مجاهدت و پایمردی این ودیعه الهی تحقق یافت و نهضت اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و پایمردی و مقاومت ملت ایران و با تکیه بر متخصصان داخلی شاهد پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی و به ویژه رشد و شکوفایی در عرصه تجهیزات نظامی و ارتقاء قدرت بازدارندگی در کشور هستیم و همین پیشرفت ها، جمهوری اسلامی ایران را علی رغم تهدیدهای مستمر، کشوری امن در میان ناامنی های منطقه قرار داده است.

بدیهی است امسال نیز، با توجه به اینکه دشمنان انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند که اجازه نخواهند داد مردم ایران ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند اما مردم آگاه، غیرتمند، شهید پرور، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون همیشه با حضور در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن محاسبات و توطئه‌ چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کرده و صف‌آرایی آن ها را در جنگ اقتصادی و فرهنگی بر هم خواهند زد.

در این پیام آمده است فرماندهی انتظامی استان با تبریک این روز خجسته به محضر حضرت بقیه الله اعظم(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و امت مسلمان ایران، ضمن حضور در این مراسم باشکوه با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت سازمانی در سراسر استان نظم و امنیت لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم خواهد آورد.

سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

منتشر شده در :2023/02/10 - 08:02|شناسه خبر: 81282 171 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه