امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۰:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید نماینده ولی فقیه حضرت آیت‌الله حسینی از مدارس شهرستان بویراحمد

نماینده ولی فقیه حضرت آیت‌الله حسینی از مدارس شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش راه ملت؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه بازدید از مدرسه ابوریحان بیرونی مادوان گفت: خلق حماسه کم نظیر دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی بود. حضور آنها نشان از مایوس شدن دشمن بود .
کورش دلشاد افزود: ۱۵ پروژه درشهرستان بویراحمد خصوصا در حاشیه شهر تعریف کرده ایم که امید داریم با سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان امید داریم مشکل فضایی آموزشی حل گردد.
نماینده ولی فقیه در استان در بازدید از مدرسه ابوریحان بیرونی مادوان سفلی در جمع معلمان این مدرسه گفت:وظیفه فرهنگیان خطیر میباشد تربیت انسان شغل معلمین هست تربیت دینی و آموزشی را معلمین بار آن را بر دوش می‌کشد بنابراین به معلمین اعتماد داریم مردم سرمایه های خود را به امانت می‌سپارند
آیت الله حسینی افزود: از نظر ما بهترین جا برای کار کردن آموزش و پرورش است و مورد توجه آفرینش قرار می‌گیرد ‌هر کس علمی سوادی داشته باشد همه مدیون آموزش و پرورش هست پس معلم باید قدر خود را بدانند
امام جمعه مرکز استان اظهار داشت: شکل گیری شخصیت دانش‌آموزان در مدرسه صورت میگیرد پس فراهم کردن زیر ساختها و امکانات آموزشی ورزشی و آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار گیرد .
سید نصیر حسینی در خصوص فضای فیزیکی آموزشی و ورزشی و آزمایشگاهی افزود: ما در بویراحمد درگیر بحران فضا هستیم باید برای دانش آموزان هم فضای ورزشی و هم فضای پژوهشی و آزمایشگاهی هم فضای نشاط آور پیش بینی و احداث گردد.
وی تصریح نمود: در جاهایی که ساخت ساز آموزشی صورت می‌گیرد باید تمام خدمات در یک مدرسه پیش بینی شود.
وی در ادامه در جمع دانش آموزان حاضر گردید و به سوالات دانش‌آموزان پاسخ داد

منتشر شده در :2023/02/12 - 11:02|شناسه خبر: 81313 158 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه