امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۵:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ادای احترام مشاور وزیر فرهنگ وارشاداسلامی در امورایثارگران به مقام شامخ شهدا با حضور در گلزار مطهرشهدای یاسوج

مشاور وزیر در امور ایثارگران، به همراه مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی ومجموعه همکاران با حضور در گلزار مطهرشهدای شهریاسوج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با اهداف و آرمان‌های شهداء تجدید میثاق کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر در امور ایثارگران با بیان اینکه جامعه بایستی قدردان ایثارگران و خانواده معزز شهدا باشند خاطر نشان کرد:احترام جامعه به خانواده ایثارگران و شهدا نشان می دهد که ملت ایران یک ملت زنده و پویا است،و پایبنده به آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا هستند.

علی تن با اشاره به اینکه امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از شهادت کمتر نیست افزود:برای آشنایی نسل جوان و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و ایثار بایددر هر مناسبتی و رویداد فرهنگی و هنری جایگاه و منزلت این بزرگان را با کارهای فاخر فرهنگی و هنری به نمایش بگذاریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تحقق آرمان های ایثارگران و شهدا عنوان کرد: تحقق آرمانهای گرانقدر شهدا که بسیار ارزشمنداست و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور عمل خود قرار خواهیم داد.

امین درخشان با اشاره به تولیدات فاخر این اداره کل در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در حقیقت یکی از مهمترین رسالتهای این مجموعه می باشد با همکاری و همپوشالی هنرمندان برنامه های فاخر فرهنگی و هنری تولید شده است.

منتشر شده در :2023/06/14 - 07:06|شناسه خبر: 85308 117 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه