امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۵:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست شهرداری یاسوج: آبشار یاسوج ساماندهی می‌شود

آبشار یاسوج همزمان با شروع بهار و تعطیلی مدارس تا اواخر فصل تابستان میزبان خیل عظیم جمعیت از اقصی نقاط کشور و شهروندان است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، با هدف بررسی مشکلات سرپرست شهرداری یاسوج روز جمعه علیرغم حضور جمعیت زیاد در شهر یاسوج به همراه برخی از معاونین شهرداری از این مرکز تفریحی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید بعمل آورد .
سجاد بهرامی در جمع خبرنگاران گفت ؛یاسوج مرکز استان طبیعت چهار فصلی دارد که بعنوان یک کریدور در حوزه جنوب کشور ارتباط با نیمه مرکزی و شمال کشور همراه با یک طبیعت بکر دارد .
بهرامی با اعلام اینکه در واقع آبشار یک فضای گردشگری بسیار مناسب همراه با آب و هوای عالی در بخش مرکزی شهر را دارد عنوان کرد ؛ این مرکز تفریحی نیاز به یک ساماندهی اولیه دارد که در بحث لایروبی کانال وسط ابشار ،اصلاح لبه و بدنه که در بازی با اب صدمه دیده اند به که باید هر چه سریعتر ترمیم شود.

وی خاطرنشان کرد؛ در بازدید امروز از آبشار که به همراه همکاران انجام شد برای فاز اول که اورژانسی باید انجام شود مصوبه های انجام شد ،اول اینکه لایروبی کانال وسط آبشار هر چه سریعتر انجام شود.
وی در ادامه به وضعیت نامناسب نرده های ورودی آب آبشار اشاره کرد و افزود؛ این نرده ها هر چه سریعتر باید ترمیم اصلاح و رنگ آمیزی شود ضمن اینکه کف سازی و بتن ریزی در مسیر پیاده رو نیز باید به همراه دیوارکشی کنار شیب ها انجام گرفته و یا اصلاح شود .
سرپرست شهرداری یاسوج اضافه کرد؛ جمع آوری زباله ها به همراه تنظیف جایروب نیز باید با دقت و حساسیت بیشتری شکل گیرد.

وی در خصوص دیگر برنامه های کاری در آبشار یاسوج اظهار داشت ؛ با توجه به اینکه در نیمه اول سال مسافران زیادی از این مرکز تفریحی بازدید بعمل می آورند ابن مصوبات که زمان کمتری نیاز دارد طی این چند روز در دستور کار قرار خواهد گرفت ضمن اینکه برای نظارت دقیق تر و تسریع در عملیات اجرایی مرتب سرکشی خواهیم کرد.

سجاد بهرامی بیان کرد ؛ انشالله برای فاز دوم توسعه و اصلاح روشنایی ، ایجاد آبشارهای مصنوعی در چند نقطه کنار آبشار طبیعی که با دعوت از صاحب نظران و استفاده از نظر این عزیزان البته با اولویت بهره گیری از ظرفیت بومی شکل خواهد گرفت .
وی در پایان گفت ؛ برای سرویس های بهداشتی در نظر داریم که افزایش به لحاظ کمی و کیفی در دستور کار قرار گیرد.

منتشر شده در :2023/06/18 - 04:06|شناسه خبر: 85432 156 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه