امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۰۳:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نخستین نمایشگاه مبل اقساطی بدون سود در یاسوج

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین نمایشگاه اقساطی بدون سود در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از فصل جنوب؛ سیروس باقری  اظهار داشت: اولین نمایشگاه مبل، لوستر، سرویس خواب و… در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه از ۳۰ خرداد ماه لغایت ۳ تیرماه در مصلی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
باقری با بیان اینکه سعی کردیم که نمایشگاه‌ها در سطح استان کاربردی باشد و بر زندگی جامعه و اقشار مختلف مردم اثر مثبتی بگذارد، گفت: با افتخار اعلام می‌کنم در مجموعه شرکت نمایشگاهها در طول یکسال مدیریت بنده قدمی اساسی به جهت رفع بخشی از مشکلات مردم برداشتیم و این بزرگترین سرمایه معنوی برای ما خواهد بود.
وی افزود: این روند را دنبال خواهیم کرد و نهایت تلاش ما این است که نمایشگاه‌ها ارتباط معناداری با زندگی و شرایط اقتصادی مردم داشته باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در گذشته نمایشگاه‌ها به گونه‌ای برپا می‌شد که افراد دارای تمکن مالی امکان خرید داشتند و ما به این فکر افتادیم، مسیری مهیا شود که عموم مردم به ویژه زوجین در شرف ازدواج بتوانند از مزایای نمایشگاه‌ها بهره ببرند.
باقری همچنین تاکید کرد: برای اولین بار نمایشگاه مبلمان اقساطی بدون سود در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و سقف تسهیلات آن تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
وی افزود: اقساط خرید کالا ۱۲ ماهه و امکان افزایش اقساط تا ۳۶ ماهه هم وجود دارد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در انتهای صحبت‌های خود گفت: از کلیه عزیزان مسئول در حوزه بانک قرض الحسنه مهر ایران که با تمام وجود استقبال، همکاری و پیشقدم شدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منتشر شده در :2023/06/22 - 10:06|شناسه خبر: 85599 149 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه