امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۱:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور،انجام شد؛اعزام ۲۰۰ نفر از جوانان محلات حاشیه‌نشین فعال در طرح تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ به سفر معنوی اربعین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اعزام ۲۰۰ نفر از جوانان محلات حاشیه نشین فعال در طرح تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ محله در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به سفر معنوی اربعین خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ انجام شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری از اعزام ۲۰۰ نفر از جوانان محلات حاشیه نشین فعال در طرح تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ محله در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به سفر معنوی اربعین خبر داد.

وی گفت: این افراد از خانه های احسان، هلال، امداد و بهزیستی همراه با سایر زائران حسینی از سراسر کشور و به صورت هماهنگ در قالب کاروان رهسپاران عصر به مدت ۷ روز به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  استان گفت: کاروان رهسپاران عصر ظهور با حمایت قرارگاه تحول و توانمند سازی معاونت اجتماعی ستاد طی دو سال اخیر در استان همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.
 

منتشر شده در :2023/08/18 - 07:08|شناسه خبر: 87024 95 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه