امروز :پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۷:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه؛

نقش پررنگ مدیریت منابع آبی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت راه‌اندازی پتروپالایشگاه/ کهگیلویه و بویراحمد برای رشد در آینده نیازمند کادرسازی در پایتخت است/ اتحاد حلقه مفقوده در بین مسوولان استان

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کادرسازی از نخبگان استان در پایتخت تاکید کرد و گفت: عدم اتحاد و همدلی از مهم‌ترین مشکلات و موانع در پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش راه ملت؛ نشست هم‌اندیشی ریحان محمدپور ده‌بزرگی؛ از نامزدهای انتخابات گچساران و باشت با اصحاب رسانه مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش،عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در سایه عدم اتحاد و دوری از مرکز و البته کم‌توجهی به نخبه‌هایش در مرکز دچار خسارت‌های جدی شده است.

محمدپور با تاکید بر اینکه دو دستگی و شکاف نمی‌گذارد ما به سهم خودمان برسیم،گفت: بنابراین یکی از برنامه‌های که ما دنبال خواهیم کرد، کادرسازی در تهران است و وجود نیروهای انسانی توانمند در پایتخت می‌تواند، گره‌های زیادی را برای رفع محرومیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باز کند.

وی با بیان اینکه در رشد دادن فرزندان خودمان ضعیف بوده‌ایم، افزود: بپذیریم که نسبت به سایر استان‌ها در کادسازی ضعیف بوده‌ایم از یک استان در پایتخت ۴ هزار نفر مشغول به کارند اما ما کجای کار هستیم؟.

محمدپور اولویت نخست خود را اشتغال دانست و بیان کرد: به علت دوری استان از پایتخت، ضربه سنگینی خوردیم و به اندازه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها نتوانستیم بهره ببریم.

این نامزد انتخاباتی، اظهار داشت: امروز دیگر نباید بچه‌های ما در بندرعباس و عسلویه کار کنند و باید صنعت را در این استان ایجاد کنیم؛صنعت را باید به منطقه بیاوریم و با توجه به ظرفیت‌های استان می‌توان تا حد زیادی مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را مرتفع ساخت.

محمد پور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه از کدام جریان انتخاباتی مورد حمایت قرار می‌گیرد، ابراز کرد: اینکه در جریان اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا هستیم، بسیار مهم نیست و هر جا شکاف و دو دستگی ایجاد شد، ضرر کردیم، به جوانان میدان بدهیم نباید مسائل حزبی و گروهی را بزرگ کنیم هرچه مسائل حزبی و گروهی بیشتر باشد حرکت عقبگرد در استان خواهیم داشت.

این نامزد انتخاباتی، تصریح کرد:زمانی که درگیر مسائل قومی طایفه‌ای حزبی و گروهی هستیم شکاف‌ها بیشتر می‌شود.

وی بزرگ‌ترین مشکل استان را در عدم انسجام و عدم همبستگی دانست و بیان کرد: نخستین مشکل‌مان عدم اتحاد است که ان شاء الله با درایت مردم قابل رفع است و راهکار آن هم فرهنگ‌سازی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، بیان کرد:  آب در استان ما حرف اول را می‌زنند، باید صنایع بزرگ همچون پتروپالایشگاه در این استان راه بیفتد.

محمدپور، عنوان کرد: جای بسی نگرانی و تأسف است که چرا باید جوانان تحصیل کرده عالیه ما به فکر نگهبانی و حراست در شرکت‌ها باشند چرا نباید کاری کنیم که آن‌ها به دنبال تولید و اشتغال بروند و به غیر از خودشان چند نفر دیگر را نیز مشغول به کار کنند.

این نامزد انتخاباتی در خصوص فرهنگ نیز، اظهار داشت: از لحاظ فرهنگی نمی‌گوییم، ضعیف هستیم ولی می‌طلبد بیشتر فرهنگ‌سازی شود؛ ما باید کمی صبر و حوصله داشته باشیم در کشور ما کار فراوان است و از آن طرف ما بیشتر دنبال کار پشت میز نشینی هستیم و کمتر به دنبال تولید و صنعت هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد نمایندگان استان را چگونه می‌بینید گفت: کاری به عملکرد آنها نداشته باشیم آینده را بیشتر ببینیم آن‌ها هم به اندازه خودشان زحمت کشیده‌اند اما باید با برنامه به دنبال آینده بهتر باشیم.

منتشر شده در :2023/09/09 - 03:09|شناسه خبر: 87783 140 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه