امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۵:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در راستای محرومیت‌زدایی؛

۱۰ پروژه مهم عمرانی در منطقه محروم زیلایی اجرا می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۰ پروژه مهم عمرانی و زیرساخت در منطقه محروم زیلایی مارگون خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا امروز دوشنبه اعتبار اولیه اختصاص داده شده برای این پروژه‌ها را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه، دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار دارد اظهار داشت: این پروژه های عمرانی با همکاری بنیاد برکت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات و برخورداری مردم این منطقه احداث می شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: حسب پیگیری و دستور دکتر احمدزاده استاندار جهت ارتقاء امکانات زیرساختی زیلایی این طرح ها در راستای توسعه شاخص ها رفع محرومیت زیلایی و ارتقاء امکانات در این منطقه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، ادارات کل نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، راهداری و حمل نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، کتابخانه‌های عمومی، امور عشایر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شوند.
به گفته معاون عمرانی استانداری، این پروژه ها اغلب در روستاهای بخش زیلایی منجمله آبعلی، موشمی سفلی، سیاه کوه، زیرنا، پوله، بردپهن و دره بید اجرا می‌شود.
وی افزود: پروژه‌های مهمی از جمله ساخت سالن‌های ورزشی، خانه بهداشت، راهدارخانه، کانال‌های آبیاری مزارع، سیل بند، ترمیم و آسفالت جاده روستایی، آبرسانی، روشنایی معابر روستایی، خانه عالم، تعمیر مساجد و پروژه‌های دیگری که به زودی در این بخش اجرا می‌شود.
روستا عنوان کرد: با توجه به پراکندگی جغرافیایی و فاصله از مرکز استان و محرومیت موجود منطقه زیلایی را انتخاب کردیم و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها، بخشی از محرومیت منطقه زیلایی در حوزه‌های مختلف زیرساختی برطرف شود.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه بویراحمد ابراز داشت: مجموعه مدیریت استان‌ در اجرای چنین پروژه‌هایی جهت محرومیت زدایی از استان مصمم بوده و این کار با قوت و عزم و اراده جدی در همه مناطق محروم و دور افتاده استان تعمیم می یابد.

منتشر شده در :2023/10/16 - 01:10|شناسه خبر: 88299 83 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه