امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۳:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مهارت آموز کهگیلویه و بویراحمدی مقام دوم مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو را در آبادان کسب کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمدراز کسب مقام دوم مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو توسط مهارت آموزش کهگیلویه و بویراحمدی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نورالله هدایت با اعلام این خبر گفت:
این دوره از مسابقات با هدف نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب و شناسایی استعداد‌های حرفه‌ای و نخبگان مهارتی در رشته فناوری خودرو و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌هاست برای نخستین بار در شهر آبادان برگزار شد.
وی افزود: در این رویداد مهارتی که با حضور ۲۵نفر از ۱۳ استان مختلف کشور در شهرستان آبادان برگزار شد که پس از آزمون نهایی در نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت رشته فناوری خودرو عیب یابی سیستماتیک خودروهای انژکتوری خارجی آقایان پوریا کمائی «خوزستان»، سید سعید حسینی مقدم «کهگیلویه و بویر احمد» و محمد حسن افسر ولائی «تهران» مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است در این دوره ازمسابقات نمایندگان استان‌های‌ چهارمحال‌ و بختیاری، فارس،تهران،کرمانشاه، گهلیویه‌ و بویراحمد، البرز، گیلان، مازندران، لرستان،کرمانشاه، اصفهان، کرمان، و خوزستان از ۲۸ تا ۳۰ بهمن به مدت ۳روز به رقابت پرداختند.

منتشر شده در :2024/02/21 - 08:02|شناسه خبر: 90077 62 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه