امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۷:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از هشت هزار یتیم و فرزند محسنین

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر هشت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد در استان بهره مند هستند.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نواب ساجدیان، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان،ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: رویکرد کمیته امداد، مشارکت و حضور مردم در بحث احسان و نیکوکاری با اجرای برنامه های مختلف است.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین است.

ساجدیان اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد ۲۵۰۰ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین طرح ها و برنامه های کمیته امداد طرح اکرام ایتام است که در این طرح حمایت ایتام و فرزندان محسنین به خیران و نیکوکاران واگذار می شود.

ساجدیان تصریح کرد: هم اکنون در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ هزار حامی ثبت نام شده داریم که ۱۳ هزار مورد فعال هستند و ماهیانه مبالغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند.

وی عنوان کرد: حامیان ایتام در سال جاری ۴۲میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود کمک نموده اند.

ساجدیان به میزان پایین سرانه ایتام و محسنین در استان اشاره و بیان کرد: هدف ما این است که با افزایش تعداد حامیان ایتام، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین افزایش یابد.

وی با اشاره به راههای مشارکت خیران نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد گفت: نیکوکاران می توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴، مراجعه به سایت ekram.ir و همچنین مراجعه مستقیم به کمیته امداد نسبت به قبول سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اقدام و ماهیانه مبلغی به حساب آنان واریز نمایند.

ساجدیان از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اطعام نیازمندان عنوان و بیان کرد: خیران نیکوکار می توانند در خصوص تهیه بسته های معیشتی، غذای گرم و افطاری ساده با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا پرداخت کمک های نقدی از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ و شماره گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* در این ماه مبارک یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن نیکوکاری در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: هر ساله همزمان با ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار می گیرد.

ساجدیان ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال از اول بهمن ماه آغاز و تا پایان سال برای جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو ادامه دارد.

وی در پایان از همه خیران و نیکوکاران به خاطر حمایت از ایتام و مشارکت در دیگر برنامه های کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: خواهان همکاری و همراهی بیشتر خیران و نیکوکاران در زمینه حمایت از نیازمندان و بخصوص ایتام و فرزندان محسنین استان هستیم.

انتهای پیام

منتشر شده در :2024/03/13 - 08:03|شناسه خبر: 90439 58 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه