امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۵:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد:

سایر کاندیدای انقلاب به نفع قالیباف کناره‌گیری می‌کنند/ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و با انتخاب درست باید این مسیر را طی کنیم

رئیس ستاد مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد، گفت:

به گزارش راه ملت؛ خلیفه خلقی‌پور در نشست ساماندهی اعضای ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و می‌طلبد با انتخاب درست این مسیر را به سلامت طی کنیم.

وی در ادامه، افزود: براساس نظر سنجی‌ها قالیباف ۸۰ درصد از مابقی نامزدها جلوتر است و سایر کاندیدای انقلاب به نفع وی کنار می‌روند.

خلقی‌پور، تاکید کرد: وظیفه ما سنگین است و باید هرچه در توان داریم برای استفاده از ظرفیت مردم به کار بگیریم.

وی قالیباف را مدیر بی‌نظیری دانست و گفت: پایه‌گذار بنیاد موشکی کشور قالیباف است و زیرساخت‌های زیادی ایجاد کرد، با این توانایی‌ها می‌توانیم دنیا را به زانو دربیاوریم.

گفتنی است در این نشست روسا و سایر اعضای ستاد معرفی شدند که معاونت رسانه‌ای ستاد به” سعید نظری” سپرده شد.

“سید رضا خاضع” به عنوان مسئول معاونت فضای مجازی معرفی و معاونت تولیدات محتوا، معاونت امور جوانان به “دکتر صادق پناهی” رسید.

همچنین معاونت مراکز بهداشت، معاونت سازماندهی امور فرزندان شهدا به”ایمان عبدیان”، معاونت طلاب و روحانیون، معاونت نفت و انرژی به “عزیزی”، معاونت ورزشکاران، معاونت بهداشت و درمان به “بهنام نیازی”، معاونت توانبخشی به “بهرام پارسا”، معاونت هنرمندان به “سید اکبر سلیمانی”، معاونت دانشجویی به “ولوی” ، معاونت صنعتگران، معاونت ادارات و نهاد‌ها به “رحیمی”، معاونت شهری و محلی، معاونت متخصصین به “مهندس خورشیدی”، معاونت پشتیبانی و مالی به “مهندس عبدیان”، معاونت ایثار و شهادت به “یزدان دوست”، معاونت فرهنگیان به “جمیل پور”، معاونت اقشار به “روح الله طاهرمنش”، معاونت اصناف و بازار، معاونت تبلیغات به “حیدرخواه”، معاونت اداری و سازماندهی به”سید علی حسن فاضلی” و معاونت امور شهرستان‌ها به ” غلامی” سپرده شد.

لازم به ذکر است “خانم راستیان” به عنوان رئیس ستاد بانوان انتخاب و “خانم آذربو” به عنوان قائم مقام ستاد معرفی شدند.

منتشر شده در :2024/06/19 - 09:06|شناسه خبر: 91752 129 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه