امروز :سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۱:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد:

همه مکلف به همکاری با آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و فرهنگی هستیم

به مناسبت هفته قوه قضائیه ، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار کرد.

به گزارش راه ملت؛ محمد جمالی در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای خدمت و شهدای قوه قضائیه به ویژه شهید دکتر بهشتی از همراهی و همکاری مجموعه حوزه قضائیه استان با آموزش وپرورش استان به ویژه در هفته بزرگداشت مقام معلم تشکر و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای فراهم آوردن امنیت و آسایش مردم و برقراری نظم وعدالت در جامعه شبانه روز تلاش می کند گفت: آموزش وپرورش نیز برای تربیت و آموزش انسانها رسالت سنگینی بر عهده دارد که نیازمند همراهی و تعامل همه دستگاهها به ویژه دستگاه قضایی است تا بتواند در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم وتربیت نقش خویش را به خوبی ایفا کند و انسان تراز انقلاب اسلامی بر مبنای سند تحول بنیادین تربیت کند.
جمالی، برحفظ کرامت و شان معلمان درجامعه تاکید کرد و از دادستان مرکز استان خواست در این زمینه پیشگام باشند و توصیه های لازم را در مجموعه حوزه قضایی داشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با ابراز خرسندی از این دیدارگفت: آموزش وپرورش محورتعالی و پیشرفت کشور است و همه افراد جامعه در مشاغل مختلف، مدیون زحمات معلمان هستند که جایگاه آنان جایگاه انبیاء و انسان سازی است.
سید علی ملک حسینی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد قدمت بسیارکوتاهی دارد گفت: خوشبختانه فرزندان این استان که از دل رنج ومحرومیت بزرگ شده اند درهمین مدت اندک قله علمی نیست که فتح نکرده باشند و از مفاخر علمی کشورمحسوب می شوند که از هوش و استعداد بالای دانش آموزان این استان حکایت دارد.
وی افزود: اقدامات آموزش وپرورش با رویکرد تربیتی و آموزشی نقش مهمی در اصلاح و سالم سازی جامعه دارد که در این زمینه با تکیه بر سند تحول دستگاه قضایی برنامه های مشترکی نیز طراحی و در سطح مدارس در استان اجرا می شود.
ملک حسینی با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان امروز یک فرصت در جامعه هستند که باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه در راستای تبیین و تفهیم درست مسائل متناسب با پیشرفت تکنولوژی با آنها سخن بگوییم گفت: دشمنان نظام اسلامی برای جامعه دانش آموزی ما و گرفتار کردن آنان در گرداب فضای مجازی برنامه دارند که برای صیانت از آنان همه مکلف به همکاری با آموزش وپرورش برای اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی هستیم.
وی ،آموزش را یکی از بهترین شیوه های پیشگیری از وقوع جرم در جامعه دانست و گفت: برنامه های آموزشی خوبی برای آگاهی بخشی به دانش آموزان در زمینه مسائل حقوقی از قبیل قاضی مدرسه در دست اقدام داریم که تقویت خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: بدنه آموزش وپرورش بدنه ای فاخر و معلمان از شریف ترین انسانهای جامعه هستند که حفظ شان وحرمت آنان همیشه مورد توجه دستگاه قضایی بوده و خواهد بود.
سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه آموزش وپرورش با دریایی از ظرفیت که قریب ۱۵ هزار فرهنگی ،۱۷۲ هزار دانش آموز و با احتساب اولیاء بیش از ۷۰ درصد جامعه مستقیم وغیر مستقیم با آموزش وپرورش در ارتباط هستند گفت: انعقاد تفاهم نامه بر مبنای سند تحول دستگاه قضایی با آموزش وپرورش در راستای آگاهی بخشی به دانش آموزان ،معلمان و اولیاء برای پیشگیری از وقوع جرم و آشنایی آنان با مسائل حقوقی مد نظر قرار گیرد.
در پایان این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد از سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

منتشر شده در :2024/06/29 - 09:06|شناسه خبر: 91932 28 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه