امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۲:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همزمان با ۲۱مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛

دیدار سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

سید صدرا درست ، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، با آیت اله سید نصیر حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار صمیمانه که با حضور تعدادی از پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی برگزارشد ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای توسعه صنایع کوچک، بر ضرورت حمایت از این گونه صنایع و ایجاد زمینه برای جذب سرمایه های خرد جامعه در بخش صنایع کوچک تأکید کرد.

آیت اله حسینی با بیان اینکه سهم صنایع کوچک و متوسط در تولید اشتغال قابل ملاحظه است و موتور محرک اقتصاد هر منطقه هستند، بر لزوم تسهیل در امور تولیدکنندگان با سیاستگذاری و برنامه ریزی صحیح و اصولی در استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تاکید نمودند .

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در تامین زیرساخت‌های صنعتی و حمایتهای نرم افزاری به صنایع خرد کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، ارتقاء صنعت در استان را عامل مهمی در خلق ثروت و ایجاد اشتغال در استان مطرح کرد .

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کلیه زیرساختهای لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان پیش بینی و فراهم گردیده به نحوی که شهرکها و نواحی صنعتی را به بهترین مکان برای استقرار واحدهای تولیدی و انر سرمایه گذاری بوده و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود.

درست در ادامه به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در توسعه صنعتی استان اشاره کرد، خواستار همکاری و هم افزایی تمامی نهادها و دستگاه های اقتصادی و تشکل های خصوصی در ارائه خدمت به بخش تولید و صنعت شد.

منتشر شده در :2024/08/11 - 08:08|شناسه خبر: 92756 58 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه