امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۸:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل بنیاد فرهنگی مهدویت کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان

عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بنیاد فرهنگی مهدویت استان از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بنیاد فرهنگی مهدویت استان از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار ((سید امیر تیمور موسویان)) مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تسلیت رویدادهای حزن انگیز ماه های محرم و صفر، و گرامیداشت ایام پیش رو و هفته دولت، مسئله انتظار را مسئله ای جهان شمول برشمرد که متعلق به همه ادیان است.

مدیرکل صمت استان ضمن تشکر از بنیاد فرهنگی مهدویت استان و برشمردن جایگاه ویژه این بنیاد، ادامه داد: همه ما فارغ از جایگاه های اداری، در بحث انتظار فرج صاحب عصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی مرتبط، باید ساعی باشیم.
موسویان با تشریح اقدامات فرهنگی این اداره کل و مجموعه خانواده صمت استان، در برگزاری و مشارکت جدی در برنامه های فرهنگی و مذهبی، افزود: باید تلاش کنیم که تهیه پیوست فرهنگی در اجرای امورات تخصصی و سرمایه گذاری ها، نهادینه شود.

((آیت الله موسوی اعظم)) امام جمعه موقت و رئیس بنیاد فرهنگی مهدویت استان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه صمت استان در جهت توسعه اقتصادی و پیشبرد اهداف فرهنگی و مذهبی ایران اسلامی، از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان به نمایندگی از این مجموعه، تجلیل به عمل آورد.

منتشر شده در :2024/09/11 - 01:09|شناسه خبر: 93218 33 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه