امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۱:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون: انجام امورات تمام استان وظیفه ی من است/ هر سه نماینده ی استان همدل و هماهنگ هستند

اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.

راه ملت، پروتال نماینده گچساران در مطلبی با عنوان “انجام امر مردم باشت و مارگون برای من هیچ تفاوتی ندارد” در مورد مطالب  برخی سایتهای استان اینگونه واکنش نشان داد:

بسمه‌تعالی

با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هم استانی‌های عزیز در این ماه پرفیض و برکت.

اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.

لازم است به استحضار برساند هر سه نماینده استان وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم اقصی نقاط مختلف استان خدمت کرده و این فعالیت، امر بدیع و جدیدی نیست.

برای این‌جانب، انجام امر مردم شریف باشت با لوداب و مارگون و دیشموک هیچ تفاوتی ندارد و همچنان که انجام درخواست مردم باشت و باباکلان و مارگون و لنده برای برادران عزیزم آقایان زارعی و بزرگواری هیچ تفاوتی ندارد و چه بسیار مواردی که در حوزه انتخابیه اینجانب با همت این عزیزان انجام و من و مردم شریف حوزه‌ام را مرهون محبت خودشان قرار می‌دهند. لذا انتظار داریم این فعالیت خوب و هماهنگ که موجبات توسعه بهتر و همدلی بیشتر نمایندگان شده است موجب سوءاستفاده قرار نگرفته و اجازه داده شود تا در فضایی مثبت این خدمت خوب خدشه‌دار نشود.

مردم شریف یقین بدانند که راه پیشرفت استانمان این فعالیت هم‌افزاست و قطعاً اینگونه برداشت‌های سوء، خللی در خدمت ما به دیگر مردم عزیز به وجود نخواهد آورد.

امید است با وحدت و همدلی و نیز حذف نگاه‌های تنگ‌نظرانه و تفرقه افکنانه، راه پیشرفت این استان بیشتر از پیش هموارتر گردد. ان شالله.

غلامرضا تاج گردون

منتشر شده در :2015/06/27 - 12:06|شناسه خبر: 11333 658 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه