امروز :یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۰:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده بویر “احمد و دنا” خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شد

راه ملت، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند امام خمینی(ره) است و این روز، روز مبارزه با ظالمان ومستکبران جهان است. غلام محمد زارعی در گفت و گو با ایسنا افزود: این روز در همه فراز و فرود عمر با برکت انقلاب اسلامی همراه […]

راه ملت، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند امام خمینی(ره) است و این روز، روز مبارزه با ظالمان ومستکبران جهان است.
غلام محمد زارعی در گفت و گو با ایسنا افزود: این روز در همه فراز و فرود عمر با برکت انقلاب اسلامی همراه ما بوده و بعد از این هم خواهد بود، فراموش نکنیم که رژیم کودک کش صهیونیستی در همه مراحل مختلف مذاکرات هسته ای در مسیر تقابل با منافع مردم ما با تمام توان گام برداشته است.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) همواره بر لزوم ایستادگی و مقابله مسلمانان جهان با اسرائیل و پشتیبانی از مجاهدین فلسطینی و مبارزه با صهیونیزم و اسرائیل تاکید داشته ،صریح ترین موضع گیری امام(ره) این بود که هر جه ظلمی واقع شود در یک طرف آن ظالم و طرف دیگر آن مظلوم است و ما همیشه از حق مظلوم دفاع می کنیم و مخالف ظالم هستیم و مقام معظم رهبری نیز در مناسبت های مختلف بر این استراتژی در مقابله با اسرائیل تاکید مجدد داشته اند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به طور حتم مردم ما در هر شرایطی و هر نتیجه ای که از مذاکرات حاصله شود، بر خلاف توصیه های پیامبرگونه امام خمینی(ره) ومنویات مقام معظم رهبری حرکت نخواهد کرد و همواره بر عهدی که در حمایت از مظلومین جهان و در راس همه آنها مردم فلسطین بسته اند،باقی خواهند ماند.
زارعی تصریح کرد: روز قدس دیگر صرفامتعلق به مسلمانان نیست و بلکه همه مظلومان مردمان حق طلب دنیا در آن شرکت می کنند تا صدای کودکان و زنان مظلوم فلسطین و سایر نقاط را به گوش همه جهان برسانند.
وی ادامه داد: امروز بزرگترین نقشه دشمنان ،مستکبران و اسرائیل به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان، ایجاد اختلاف تحت عناوین شیعه و سنی، قومیت‌ها و ملیت‌ها و آشوب و بلوا در سراسر جهان اسلام است.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدخواهان امت اسلامی امروز با تشکیل، مدیریت و پشتیبانی از گروههای تکفیری- تروریستی از سوریه تا عراق، از پاکستان و افغانستان تا یمن در تلاش هستند که امت اسلامی را از پا درآورند.

زارعی با اشاره با شرایط موجود خواستار حضور همه مردم و مسئولان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و اضافه کرد: در این شرایط حضور گسترده مسلمانان در راهپیمائی روز جهانی قدس می تواند در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان و توطئه های بدخواهان اسلام تاثیر گذار باشد./ایسنا

منتشر شده در :2015/07/09 - 11:07|شناسه خبر: 11995 587 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه