امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۰:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه وبویر احمد خطوط قرمز نظام را بطور دقیق و کامل رعایت کنند

وی عنوان کرد: نظارت بر انتخابات، نظارت بر اجرای قانون اساسی و مطابقت قوانین با شرع و احکام اسلام از مهمترین وظایف و رسالت های شورای نگهبان است.

راه ملت، رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطوط قرمز نظام را به طور دقیق و کامل در گفتار و رفتار خود رعایت کنند.

به نقل از ایرنا: حجت الاسلام قدرت الله خرم روز افزود: بیان هرگونه مطلب در محافل، مطبوعات و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد از سوی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با خطوط قرمز نظام تطابق نداشته باشد مورد رصد و بررسی دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در این استان قرار می گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، بیان کرد: از افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند درخواست می شود با ایجاد اتحاد و انسجام در راستای حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رای بکوشند.

خرم روز به ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره و اظهار کرد: این شورا مولود انقلاب، حافظ آرمان های ناب نظام و صیانت کننده از قانون اساسی است.

وی عنوان کرد: نظارت بر انتخابات، نظارت بر اجرای قانون اساسی و مطابقت قوانین با شرع و احکام اسلام از مهمترین وظایف و رسالت های شورای نگهبان است.

منتشر شده در :2015/07/17 - 10:07|شناسه خبر: 12446 803 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه