غلامرضا داداشزاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: برخی از مشترکان از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسیهای انجام شده نشاندهنده عدم تغییر در تعرفههای اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکان از سرویسهای ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دورهای در شبکه همراه اول است.
وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکان میتوانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکان اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.
او با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفههای اعمال شده تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسیهای بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفههای اعمال شده نظارت میکند و در حال حاضر تعرفههای اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.
منتشر شده در :2014/12/15 - 12:12|شناسه خبر: 2182
684 بازدید
گزارش خطا: