امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۹:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

موحد باید به کهگیلویه بیاید اما با اصلاحات

ینکه بگوییم تنور انتخابات سردبود و موحد گرمی به آن بخشید وگمانه چنان بود وچنین هست جمله واژه های تکراری است که این روزها دراکثرمقالات منتشرشده در رسانه ها دیده و خوانده میشود. بنابراین بدون هرگونه اسمان ریسمان بستن به اصل موضوع می پردازم، موضوعی با عنوان اینکه موحد باید بیاید البته با اصلاحات .. […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

ینکه بگوییم تنور انتخابات سردبود و موحد گرمی به آن بخشید وگمانه چنان بود وچنین هست جمله واژه های تکراری است که این روزها دراکثرمقالات منتشرشده در رسانه ها دیده و خوانده میشود.

بنابراین بدون هرگونه اسمان ریسمان بستن به اصل موضوع می پردازم، موضوعی با عنوان اینکه موحد باید بیاید البته با اصلاحات ..

شرایط برای آمدن موحد بسیار مهیاست ،اگرچه بنظرمیرسد سکوت وی منطقی وعقلایی میباشد ومنتظر اعلام نهایی شورای محترم نگهبان میباشند ،لذا این صبر را میتوان بردباری تا فصل رسیدن ثمره پنداشت،بگذریم.

این روزها اصلی ترین مسئله و گره کور آمدن یا نیامدن موحد به حوزه انتخابیه کهگیلویه را قرار گرفتن درجبهه مقابل سیدمصطفی تقوی فرزند آمیراحمد تقوی شخصیت دینی و شاخص استان کهگیلویه وبویراحمد میدانند.

بنظر نگارنده موحد برای آمدن دراین مسیر اصلا مشکلی ندارد ، چرا که وی برای رقابت با شخص آمیراحمد به رقابت انتخاباتی نمی آیدچراکه اگر شخص آمیراحمد حضورپیدا میکردند نه تنها موحد بلکه قاطبه مردم کهگیلویه به احترام ایشان وی را گزینه اصلح میدانستند ،اما حال فرزند ایشان کاندیداها شده واین هیچ سنخیتی با آمدن یا نیامدن موحد ندارد.ازطرفی موحد به درخواست کسربزرگی از جمعیت حوزه انتخابیه خود می آید که این عدد درمقابل اقبال عمومی به سیدمصطفی تقوی بدون فاکتور گرفتن از پدربزرگوار ایشان اصلا قابل قیاس نیست.

نکته دوم اینکه اگر قرار است موحد بخواهدبه سبب مسائل قومی وطایفه ای ودیگر مشترکات وی با تقوی منجمله به پاس چندین دوره همراهی حجت الاسلام تقوی درانتخابات های گذشته با ایشان از حضور درکهگیلویه انصراف دهد باید به افکارعمومی وبسیاری از همراهان خود در طی دوره های گذشته این پاسخ را بدهد که چراقبلا دربزنگاهی در سال ۸۲ بخاطر حجت الاسلام شیخ دانش که اتفاقا خدمات و حمایت های وی وایل بزرگ دشمن زیاری در همه دوره ها ازموحد اگر ازخدمات آمیراحمدتقوی بیشترنبوده کمترهم نبوده ،کنارنرفته است؟!.

بنابراین همانگونه که قبلا دریادداشتی در سایت راک نیوز خوانده بودم این سیدمصطفی تقوی است که گزینه های روی میز برای وی به حداقل رسیده ومیتواند با دور اندیشی با آمدن موحد ازعرصه رقابت ها کنار بکشد نه موحدی که بسترحضور وی از بسیاری از دوره های گذشته بیشتر وبیشتر فراهم شده است.

آگاهی وآشنایی محمدموحد به امور داخلی مجلس واجرایی کشور میتواند از ویژگی های مطلوب برای انتخاب موحد در انتخابات پیش رو باشد.

اما موحد اگر به کهگیلویه می آید باید با اصلاحات بیاید ، او برای موحد ماندن باید در بسیاری از موارد منجمله حلقه مشاوران ونزدیکان بخود پوست اندازی کند.

یکی از شاخصه های منحصربفرد موحد درحال حاضراین است که درهرصورتی جواب تلفن خود را بدون توجه به شماره تماس گیرنده میدهد،لذا انتظار میرود این روند درادامه نیز حفظ گردد،اما موحد برای آینده باید برنامه داشته باشد .

باید موکلین وی بدانند درکدام روزهای هفته درحوزه انتخابیه است وکدام روزها درپایتخت امری که غلامرضاتاجگردون درطی دوره نمایندگی خود انجام داد.

موکلین حوزه انتخابیه نمی خواهند به موحدی رای دهند که برای آگاه شدن از محل حضور وی در کهگیلویه باید از لیدرهای وی با اصرار والتماس آدرسش را بگیرند.

تعامل پذیری ومتعدل بودن موحد در رفتارسیاسی این قدرت را به وی داده تا با دولت های متفاوت بتواند درپیشبرد مسائل کلان وخرد همسویی پیدا کنند .

نکته آخراینکه آشتی اصولگرایی درتهران و قراردادن حتمی نام موحد درلیست اصولگرایان مهم ترین نشان از الزام به آمدن وی است .

بنابراین با فاکتور گرفتن از چنین امتیازاتی باید موحد به کهگیلویه بیاید.

منتشر شده در :2016/02/02 - 12:02|شناسه خبر: 22280 716 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه