امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تعداد تخت مصوب بیمارستان شهید رجائی یاسوج افزایش یافت

رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج از افزایش تعداد تخت های مصوب این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی، یعقوب پرندوار گفت: تعداد تخت‌های مصوب بیمارستان شهید رجائی یاسوج از زمان فعالیت این مرکز تا کنون ۲۳ تخت مصوب بوده اما به علت حجم بالای بیماران مراجعه کننده و به جهت ارتقای کمی و کیفی تخت های بیمارستانی، با تعداد نزدیک به ۷۰ تخت فعال در این مرکز در حال خدمات رسانی به بیماران است.

وی اظهارکرد: با پیگیری‌های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاونت محترم درمان تعداد تخت های مصوب این مرکز از ۲۳ تخت مصوب به ۵۲ تخت مصوب افزایش یافت.

ایشان بیان کردند: پروانه بهره برداری این بیمارستان از ابتدای تاسیس تا کنون همچنان۲۳  تخت مصوب بود که بر همین اساس و بر مبنای چارت سازمانی موجب کمترین جذب نیروی استخدامی و بروز مشکلاتی از قبیل کمبود نیرو بود که با رایزنی‌های مربوطه از طریق وزارت متبوع به ۵۲ تخت مصوب افزایش یافت و پروانه بهره برداری این مرکز اصلاح شد.

یاد آوری می گردد که بیمارستان شهید رجایی یاسوج به عنوان مرکز تخصصی اعصاب و روان در استان فعالیت دارد که علاوه بر این ، بخش های شیمی درمانی بیماران سرطانی، مرکز درمانی ترک اعتیاد، اتفاقات روانپزشکی، مرکز غربالگری و تشخیص زودرس سرطان، الکتروشوک درمانی و کاردرمانی را هم تحت پوشش خود دارد.

منتشر شده در :2022/01/22 - 05:01|شناسه خبر: 71198 364 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه