امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کارشناس ثبت‌نام و اعزام حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: اعزام زائران اربعین به شرط تزریق ۳ دوز واکسن/نام‌نویسی ۲۱ هزار و ۵۲۷ نفر زائر اربعین در سامانه سماح

کارشناس ثبت نام و اعزام حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون حدود ۲۱ هزار و ۵۲۷ نفر از متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

سلیم جوکار کارشناس ثبت‌نام و اعزام حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار راه ملت، اظهار داشت: تاکنون ۲۱ هزار و ۵۲۷ نفر در سامانه سماح به عنوان پیش ثبت‌نام ، ثبت‌ شده است که ۱۵ هزار و ۳۲۳ نفر از این تعداد ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی از اعزام زائران اربعین با تزریق ۳ دوز واکسن خبر داد و تاکید کرد: در غیر این صورت ثبت‌نام در سامانه سماح امکان پذیر نیست.

جوکار با بیان اینکه در اربعین امسال با توجه به توافقات صورت گرفته ویزا حذف شده است، افزود: ثبت‌نام فرد منوط به ثبت‌نام قطعی در سایت سماح و پرداخت هزینه بیمه است.

این مقام مسئول در خصوص ایستگاه پروازی در استان، عنوان کرد: طی توافقاتی که صورت پذیرفته قرار بر برگزاری پرواز مستقیم یاسوج -نجف بود ولی تا به امروز در خصوص این پرواز خبر موثقی در اختیار نداریم که امیدواریم که این مهم هم جهت ارائه خدمات‌رسانی بهتر به زائرین عزیز استان در آینده نزدیک تحقق یابد.

منتشر شده در :2022/09/01 - 03:09|شناسه خبر: 79404 1223 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه