مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان ،پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد.
به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد ، مهدی منتظری در حاشیه این برنامه اظهار کرد : حضور مدیران در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان باعث کاهش مراجعات حضوری و همچنین کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موثر و رضایت مندی مردم و مشتریان را در بر خواهد داشت.
وی بابیان اینکه : ارائه پیشنهادات و شکایات فرصتی است تا با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.
گفتنی است مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر و به تماس ها مردمی به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس ۱۱۱، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712