امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۲:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی بمناسبت روز ملی سینما

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت«روز ملی سینما» پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی بمناسبت روز ملی سینما پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛
امروز روز سینما در تقویم فرهنگی ایران اسلامی بالندگی و شکوفایی ثبت می گردد تا یادمان بماند که آن چه می بایست به آن افتخار کنیم برای تاریخ ماندگار می گردد.
هنری که تنها قاب تصویر و تلفیق موسیقی و رنگ نیست بلکه بیانی است که انسان را تهییج می کند که به والایی و اندیشه برسد.جامعه را مانند موتوری محرکه به اندیشه و اندیشیدن وا می دارد.و شاید باعث سکوت افکاری شود که انحطاط را در خود زمینه ساز هستند.
بی شک هنرمندان سینما در نشاط و بالندگی جامعه نقش اساسی داشته و هنر سینما تلفیقی از زیبایی و اندیشه است که برای همگان و آحاد جوامع جز سبزینگی و رشد نخواهد داشت.
هنری که زبان جهانی است و بی شک سوژه های ناب فرهنگی این دیار در همه ابعاد می تواند صدای اخلاق و انسانیت را در قالب تصویر و رنگ و موسیقی برای جهانیان به نمایش گذاشته و هنرمندان ما در چرخه آفرینش هنری در سطح بین الملل گفتنی هایی دارند بکر و خلاق.
روزسینما روز افتخار به همه کسانی است که توانستند نور این قاب را همچنان با خلق خلاق روشن نگه داشته و بیلبورد همیشگی آثار خویش را در مسیر پرتلاطم امروز بشر همچنان پایدار داشته باشند.
اینجانب روز سینما را به همه هنرمندان این عرصه و سینماداران و فعالین حوزه سینما به خصوص اهالی شریف سینمای استان تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجه الهی تلاش و تولیدشان مستدام باد.

منتشر شده در :2024/09/11 - 01:09|شناسه خبر: 93211 34 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه