امروز :شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۸:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد، آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت دهم مهرماه روز جهانی سالمندان در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مجموعه آموزش فنی حرفه ای و آرزوی موفقیت، سلامت و بهروزی برای آنها، اظهار داشت: بازنشستگان پیشکسوتان عرصه مهارت هستند و‌ از نظرات و راهنمایی‌هایی آنان در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه استفاده خواهیم کرد.

سید نورالله هدایت افزود: عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در جهت خدمت و تحقق اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گذراندند و بازنشسته می شوند عموما از تجربیات و توانمندیهای و مهارت های تخصصی خوبی برخوردارند و بهتر است با اتخاذ تمهیدات لازم این تجربیات به گونه ای دیگر در مجموعه آموزشی استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتقاء جایگاه بازنشستگان از نظر احترام و توجه و تجلیل از مجاهدت های آنها باید در جامعه فرهنگ سازی شود چرا که موفقیت جوانان امروز مرهون تلاش، پشتکار و ثمره فعالیت بازنشستگانی است که سه دهه از عمر ارزشمند خود را در راه خدمت به مردم این مرز و بوم سپری کرده اند.

در ادامه این مراسم همچنین از سرباز مربیان، آموزشگاه آزاد نمونه، مربیان افتخاری و تعدادی از کارکنان اداره کل و مراکز آموزشی که طی سال گذشته و امسال به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منتشر شده در :2024/10/02 - 11:10|شناسه خبر: 93450 37 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه