امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۵:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بالا رفتن سن ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد نگران‌کننده است

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالا رفتن سن ازدواج در این استان نگران‌کننده است.

به گزارش راه ملت، رحمت‌الله شاکری عصر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته جوان بیش از ۳۰ برنامه مختلف در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ تجلیل از نخبگان جوان دستگاه مختلف استان از برنامه‌های شاخص هفته جوان است که در این برنامه با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از نخبگان جوان استان تجلیل می‌شود.

وی تجلیل از خانواده شهید ورزشکار را از دیگر برنامه هفته جوان در استان دانست و گفت: از خانواده شهید علی‌پور به عنوان جوان‌<fon< font=””>ترین شهید ورزشکار استان تجلیل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برگزاری نشست مجمع خیرین ازدواج، ارسال پیامک به مناسبت هفته جوان، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مختلف جوان، ازدواج و امید، برگزاری جشن در تمام شهرستان‌های استان و برنامه‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان‌ها و روستاها از دیگر برنامه‌های هفته جوان است.

شاکری به مشکلات جوانان اشاره کرد و افزود: در هر پنج دقیقه‌ یک جوان برای کار و شغل به بازار و جامعه اضافه می‌شود که اشتغال همچنان از دغدغه‌ها و چالش‌های جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسکن، ازدواج و آسیب‌های اجتماعی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی جوانان است.

وی به بالا بودن آمار طلاق اشاره کرد و افزود: ۱۸ دستگاه مختلف استان در حوزه جوانان تصمیم‌گیری می‌کنند که نیاز است این دستگاه‌ها در خصوص پدیده طلاق که در حال گسترش است تصمیم‌گیری و چاره‌اندیشی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان توانایی حل مشکلات جوانان را به دلیل نبود بودجه لازم ندارد و تنها به عنوان هماهنگ با دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کند زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

شاکری در پایان افزایش سن ازدواج در بین جوانان را نگران‌کننده خواند و یادآور شد: بالا رفتن سن ازدواج در استان نگران کننده است که امید می‌رود مسئولان ارشد استان در سال جاری اقدامات خوبی در این خصوص انجام دهند.

 

منتشر شده در :2015/05/24 - 05:05|شناسه خبر: 10012 556 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه