امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۰:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعزام ۳۵۰ نفر از کهگیلویه به مرقد حضرت امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه از اعزام ۳۵۰ نفر به مرقد حضرت امام خمینی(ره) برای تجدید میثاق با امام بزرگوار خبر داد. به گزارش راه ملت، سرگرد سعید برومند زاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بعد از بیش از ۳۰سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران و ۲۶ سال از گذشت ارتحال بنیانگذار کبیر […]

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه از اعزام ۳۵۰ نفر به مرقد حضرت امام خمینی(ره) برای تجدید میثاق با امام بزرگوار خبر داد.

به گزارش راه ملت، سرگرد سعید برومند زاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بعد از بیش از ۳۰سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران و ۲۶ سال از گذشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب هنوز محور تبلیغات دشمنان نظام با امام بزرگوار ادامه دارد.

وی مکتب سیاسی  و دینی امام(ره) را عامل تسلیم ناپذیری و ایستادگی امام در مقابل ظلم و ستم عنوان و اظهارکرد: با این مکتب معنوی و سیاسی دست استعمار از کشور کوتاه شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه رمز پیروزی انقلاب را رهبری امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه این پیروزی به دست مردم اتفاق افتاد اما بدون رهبری امام خمینی (ره) امکان پذیر نبود.

برومند زاده تصریح کرد: هر ساله با برنامه ریزهای انجام شده با وجود استقبال بیش از حد مردم به مرقد امام بزرگوار اما امسال سهمیه محدودی به شهرستان داده شد.

وی زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) را ۳۵۰ نفر در قالب هشت سرویس عنوان کرد و ادامه داد: اعزام کاروان ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از ناحیه سپاه دهدشت راهی مرقد امام راحل خواهند شد.

برومند اضافه کرد: از این مجموع ۸۰ نفر خانم و ۲۷۰ نفر آقایان هستند.

وی هدف از اعزام این کاروان را آشنا کردن نسل جوان با آرمان و اندیشه های امام خمینی(ره) و تجدید عهد و پیمان با امام بزرگوار عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه از برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع در این سفر خبر داد.

منتشر شده در :2015/06/02 - 04:06|شناسه خبر: 10286 651 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه