امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۳:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری دومین همایش خیرین سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد

راه ملت، قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور مشارکت های اجتماعی:ظرفیت مشارکتهای اجتماعی در استانها نیاز به تقویت و توجه بیشتری دارد   قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برگزاری همایش خیرین سلامت، بستر مناسبی را برای افزایش مشارکت واقفان و تلاشگران عرصه سلامت فراهم می کند. به نقل از […]

راه ملت، قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور مشارکت های اجتماعی:ظرفیت مشارکتهای اجتماعی در استانها نیاز به تقویت و توجه بیشتری دارد

 

قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برگزاری همایش خیرین سلامت، بستر مناسبی را برای افزایش مشارکت واقفان و تلاشگران عرصه سلامت فراهم می کند.

به نقل از  پایگاه خبری و اطلاع رسانی امور مشارکتهای اجتماعی، سمن ها و خیریه های سلامت وزارت بهداشت؛ سالارجوکار در نشست مسئولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به برگزاری دومین همایش خیرین سلامت استان در ۲۱ خردادماه، گفت: با وجود فعالیت چشمگیر تعدادی از نیکوکاران در کهگیلویه و بویراحمد، متأسفانه در مجموع وضعیت استان ما، در بحث مشارکت‌های اجتماعی ضعیف ارزیابی می‌شود.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها مجمع خیرین سلامت و انجمن حمایت از بیماران  MS در استان به امور نیکوکارانه در حوزه‌ سلامت فعالیت دارند و ضروری است که انجمن‌ها، کانون ها و مجامع دیگری نیز در این عرصه مشارکت داشته باشند.

جوکار در ادامه با تأکید بر اهمیت حضور فعالانه‌ همه‌ توانمندان برای امور خیریه در حوزه‌ی سلامت، تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، می‌تواند در زمینه‌ تشویق افراد به کار خیر در حوزه‌ سلامت نقش کلیدی داشته باشد.

وی در راستای برگزاری دومین همایش خیرین سلامت استان در ۲۱ خردادماه سال جاری ، اذعان داشت: تلاش‌های خوبی برای هرچه برگزاری بهتر همایش انجام شده و امیدواریم این تلاش‌ها برای حضور پررنگ دلسوزان در این همایش در هفته‌ پیش‌رو مضاعف شود.

جوکار در پایان اظهار امیدواری کرد که سال جاری، بستر فعالیت های بیشتر در امورمشارکت‌های اجتماعی ، سمن ها وخیریه های سلامت با ورود نیک اندیشان و افراد خیرخواه به میزان قابل قبولی دراین استان افزایش یابد.

منتشر شده در :2015/06/03 - 09:06|شناسه خبر: 10342 801 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه