امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۱:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تصادف دلخراش در جاده ی گچساران- بهبهان

دوجان باخته زن این حادثه مادر ودختر از اتباع کشورکویت بودند که برای یک مدت سی روزه به کشورمان سفر کرده بودند .

راه ملت، دراین حادثه چهار سرنشین خودرو ۲۰۶ که به آهن قراضه تبدیل شده بود، در دم جان باختند. فرمانده انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  درجاده گچساران – بهبهان در کیلومتر ۴۵ این محور، گزارشی مبنی بر تصادفی بسیار غم‌‌انگیز در این محور در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه  داشتیم.

این حادثه که دوشنبه گذشته رخ داده بود وی گفت: در این تصادف به دلیل انحراف به چپ خودروی سواری و برخورد با کامیون کشنده متأسفانه راننده و سه سرنشین این خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

جان باختن تو توریست خارجی درجاده گچساران -بهبهان +تصاویر

سیاهپور بیان کرد: چنین بی‌احتیاطی موجب شد تا خانواده‌ای داغدار شوند در حالی که کمی احتیاط از بروز چنین حوادثی جلوگیری می‌کند.

جان باختن تو توریست خارجی درجاده گچساران -بهبهان +تصاویر

وی از مسیر گچساران به بهبهان به عنوان پل ارتباطی و در اصطلاح دالی خوزستان به استان فارس یاد کرد که عبور و مرور و تردد زیادی در شبانه‌روز در این محور انجام می‌شود و بی‌احتیاطی موجب بروز چنین حوادثی خواهد شد.

جان باختن تو توریست خارجی درجاده گچساران -بهبهان +تصاویر

براساس این گزارش اکیپ اورژانس ۱۱۵ که در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، راننده ی مجروح تریلر را به بیمارستان بهبهان در خوزستان انتقال دادند.

 

دراین حادثه چهار سرنشین خودرو ۲۰۶ که به آهن قراضه تبدیل شده بود، در دم جان باختندجان باختگان این تصادف دلخراش دو زن و دو مرد بود و حال راننده تریلر وخیم گزارش شده است.

براساس گزارش خبرنگار راک نیوز دوجان باخته زن این حادثه مادر ودختر از اتباع کشورکویت بودند که برای یک مدت سی روزه به کشورمان سفر کرده بودند .

این دوقربانی بنام های “آمال عبدالوهاب عبدالحسین  ودختر جوانش بنام “بشایرعبدالرضاالعلی “بوده  که متاسفانه بطور دردناکی جان باختند/راک نیوز

 

منتشر شده در :2015/06/06 - 05:06|شناسه خبر: 10470 5988 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه